SWIMWEAR X UNDR

Tid på Bahamas: Mandag 17:42

Det skjedde dessverre noe veldig fært i går med de norske vi inviterte over på middag. Natt til 18, så ble de utsatt for tyveri mens dem sov på hotellrommet. De ble frastjålet alt av verdisaker og stod der seriøst uten noe penger, og de er på Bahamas. Dette er sånt man ser på filmer, men aldri tror man skal oppleve. Det første de tenkte på var at de måtte få kontakt med de andre norske på hotellet, altså oss. Så fra og med siden da har vi vært med dem nesten hele tiden. Det var også en av grunnene til at vi inviterte dem over på middag i går slik at vi hvert fall kunne prøve å få det litt koselig. De skal være her helt til torsdag, så vi har gjort en avtale med dem om å låne dem så mye penger de måtte trenge under oppholdet slik at de kan fortsette å nyte denne ferien. Vi har med andre ord fått noen nye venner her, og det er kjempekoselig. Veldig hyggelige, så det er bare koselig å kunne hjelpe.

Før stranden i dag hadde jeg SÅ lyst til å få knipset noen bilder av min nye badedrakt (!!!!). Sist jeg hadde badedrakt på meg var vel i Tyrkia i 2006 ellernoe. Men den nye badedrakten vi har fått inn på Urban er faktisk dritrå og den kommer i en skikkelig fin rød farge også. Jeg valgte svart for å være helt safe, og fordi jeg ville ha en badedrakt som er litt basic. Ryggen derimot er ikke basic, og det er ryggen jeg elsker mest ved den. Jeg vet ikke hva jeg skal si annet enn at den faktisk er sjukt fet. Man kan stramme den på ryggen slik at den sitter så tight som du ønsker.

Badedrakten er sponset & den finnner du her.

 

10 kommentarer

Siste innlegg