MARINA VILLAGE

Tid på Bahamas: Tirsdag 17:53

I går så bestemte vi oss for å spise ute selv om vi kanskje burde følge det stramme budsjettet vårt. Det er såå vanskelig når man vil oppleve litt av maten her nede, jeg trenger virkelig hjelp haha. Eneste som lar meg gå over budsjettet er det at jeg skal jobbe mye fremover, i tillegg til at jeg skal holde meg unna shopping på ganske lenge kjenner jeg. Sååååå da klokken nærmet seg middagstid dro vi og det norske kjæresteparet ned til Marina Village på Bahamas for å spise noe der. De andre tipset oss om et sted som var ganske kult, så vi tenkte at vi burde teste ut maten der selv om de bare testet ut drinkene. Maten var litt skuffende, så vi gir det et nytt forsøk i dag – bare på et nytt sted. Er det ræva også, så er det biff og poteter på hotellrommet resten av oppholdet. Det er ikke kødd engang, vi har faktisk kjøpt det inn for å sikre oss litt god mat her. Det er litt krise for meg her som elsker peppersaus og bearnaise, for her vet ingen hva det er – og heller ikke i Miami.

Før stranden i dag så ordnet vi en liten aktivitet som jeg garantert kommer til å skrive mer om i morgen. Men jeg kan i hvert fall dele med dere at dette stedet heter den blå lagunen. Det var overraskende billig i forhold til mye annet her, så her slo vi til asap.

7 kommentarer

Siste innlegg