UNIVERSAL STUDIOS – FROM DRY TO WET REAL QUICK

Tid i Orlando: Mandag 23:28

Dagene her i Orlando går så det suser, og det er nesten litt stressende med tanke på hvor liten tid vi har igjen her. I morgen er allerede siste dagen våres, og det er faktisk ganske sykt med tanke på at vi for bare få dager siden synes det var mye igjen av ferien. Nå nærmer ferien seg mot slutten, og jeg har aldri opplevd så mye som det jeg har gjort på 3 uker før. Vi har liksom aldri hatt en hviledag, men alltid hatt noe på skjemaet hvis dere skjønner? Så etter vår første shoppingdag og generelt første dag i Orlando, skulle vi til Universal Studios i går og gå i to av parkene som var der. Vi var der fra det åpnet og nesten helt til det stengte, så dere kan bare forestille dere om hvor slitne vi så ut da det nærmet seg kvelds.

Vi startet med Harry Potter, og det er seriøst det beste jeg noensinne har opplevd. Jeg skal seriøst ha Harry Potter maraton når jeg kommer hjem, for dette her var så bra at jeg må oppleve det gjennom filmene på nytt. Vi jobbet oss nedover, og tok seriøst alle karusellene og stimulatorene som var der unntatt det som kun var for barn hehe. Allerede i tredje karusell var vi gjennomvåte og det gikk seriøst ikke ann å gå uten å føle ekkel fordi alt bare var ekkelt. Derfor bestemte vi oss for å kjøpe nye klær, så da gikk vi all inn som turiste og fans – og kjørte på med Minions oversized t-skjorter så vi brukte dem som kjoler. Det er nesten det beste vi har gjort, for om vi mistet hverandre kunne vi bare se etter noen andre i en knall gul minions t-skjorte. Så med nye, freshe antrekk kunne vi bare nyte resten av denne dagen som bestod av litt kvalme, svimmelhet og mye latter. Jeg elsker å føle meg som et barn, og det å kunne dele det med 3 andre minions var så gøy.

Og dere; Har dere sett noe makan til så turister før?

Jeg skulle ønske jeg kunne tatt mange bedre bilder under denne aktiviteten, men det å shoote her ble litt glemt da man hadde det så utrolig gøy.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg