SEE YOU SOON NORWAY

Tid i Newark: Onsdag 13:35

Tre flotte, lange og morsomme uker er over for nå og jeg kjenner jeg gleder meg til å komme tilbake til gamle rutiner. Vi har levd så godt disse ukene, og vi har vel alle gått over budsjettet vårt på denne turen. Men jeg synes det er velfortjent når man er på en slik ferie som dette, unn deg noe ekstra godt uavhengig om det er shopping eller mat. Dette har vært en once in a lifetime opplevelse, og jeg tror jeg aldri kommer til å kunne dra på en så flott ferie igjen – men er lov til å drømme. Tre uker er veldig lenge, men jeg må likevel skryte av oss for å ha rukket å oppleve så sykt mye på de forskjellige stedene vi har vært. Jeg har aldri vært så sliten i bena før, enn det jeg har vært på alle de gåturene vi har vært på. Minner for livet, og det betyr så mye for meg. Det er lenge siden jeg har hatt en så rolig og god ferie som dette, så litt hardt er det å dra hjemover nå. Men jeg kan uten tvil si at jeg savner mine kjære, og derfor har tre uker vært lenge nok. Siden vi har gjort så mye under denne reisen så tenkte jeg eventuelt å lage en liten reiseguide – fortelle litt om de forskjellige stedene vi har vært, hva som har vært positivt og hva som har vært negativt så dere blir litt smartere på akkurat det. Så rop ut om det er ønskelig!

Det var siste dagen ved bassenget i går, og vi lå vel der helt frem til det begynte å lyne. Velkommen til Florida sier bare jeg, haha. Aldri sett makan til så mye lyn og torden på så kort tid. Dagen har allerede vært ganske lang i og med at vi stod opp 05:00 i dag for å bli kjørt til flyplassen i Orlando slik at vi ble flydd til Newark som tar oss hjem til Norge. Eneste kjipe er jo at vi er stuck her i nesten 8 timer, så thank god for at jeg har pcen akkurat nå.

Ønsker dere forresten at jeg skal lage et innlegg med alle innkjøpene mine fra turen?♥

 

10 kommentarer
    1. Ja, super gøy med nye innkjøp! Kan jeg få spørre hvilke redigeringsprogram du bruker? Både på Instagram og bloggen! Liker skikkelig godt bildene dine, og ikke minst er du veldig pen.

    2. Husker når jeg var i Florida for fem år siden, da tordnet og lynet det sinnsykt masse, så skjønner veldig godt hva du mener.
      Innkjøpsinnlegg er topp!!! 🙂

    3. Benedikte: Ååååh, tusen tusen takk! <3 Føler de på bloggen er ræva redigert faktisk haha.. På bloggen bruker jeg PhotoScape2 som er helt gratis og veldig lett å forstå. Mens på Instagram bruker jeg VSCO i filter C8 (før brukte jeg A6, snakk om uker bare).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg