INNKJØPENE FRA FERIEN

Jetlaggen har slått meg hardt for å si det sånn. Allerede første dagen jeg kom hjem, var jeg hjemme maks 2 timer før jeg satte meg i bilen sammen med Martina og var på vei mot Oslo for å tilbringe natten der. Det er først i dag, etter stengevakt på Urban at jeg har følt at jeg virkelig er hjemme og kan slappe av. Så ja, så mye som folk ville ha meg med ut på byen så måtte jeg lytte til kroppen og si nei. Det svir litt fordi jeg savner disse ansiktene, men det får jeg muligheten til å ta igjen senere. Nå er det tid for at kroppen min kan slappe av, og komme seg inn i gamle rutiner. Denne lørdagen har kun gått til å tilbringe tid med familien min og nyte en ordentlig grillmat måltid som jeg har savnet så mye. Plutselig mens jeg satt med rosèvinen i hånden, slo det meg at jeg ikke hadde blogget på 2 dager og da satt jeg hjertet mitt i halsen. De dagene jeg har vært hjemme har gått så fort og jeg har følt meg skikkelig fjern, så jeg har ikke helt fulgt med på tiden kan man si.

Jeg nærmer meg ferdig med å pakke ut av koffertene, og har derfor funnet frem alt det fine jeg har kjøpt som jeg skal vise dere nå. Jeg shoppet ikke akkurat så veldig mye på denne turen, men jeg brukte litt mer penger enn jeg forventet. Jeg sprakk shoppingbudsjettet, men jeg er likevel fornøyd med tanke på det fine jeg fant. De beste innkjøpene mine fra turen er helt klart t-skjortene med tanke på hvor lang tid det tok å finne dem, det er snakk om år. Jeg skulle kun kjøpe den med bambi og gudinnen, men selgeren klarte å overbevise meg med nok en t-skjorte og da var jeg solgt. Klarer en selger å få meg til å kjøpe mer enn det jeg kom for, da er du en god selger for å si det sånn.

Michael Kors solbriller kjøpt i New York. Jeg er faktisk ikke noe glad i dette merke, men jeg falt for utseendet så da ble det dem. Jeg seriøst bare elsker solbriller med speilglass.

TopShop boyfriend jeans kjøpt i New York. Jeg tror dette er en av de fineste buksene jeg eier atm, den er full av roser bak på bena og stumpen også.

Calvin Klein veske kjøpt i Miami. Så fort jeg så denne så måtte jeg ha den. Kjærlighet ved første blikk. Bare sjekk den fete fargen på vesken, so in love!

Forever 21 skinnsekk kjøpt i Miami. Jeg følte meg som en drittunge med skolesekk den første dagen jeg brukte den her, men nå bare eeelsker jeg den. Endelig en sekk som ikke er for stor, men som jeg får plass til alt jeg trenger i.

Forever 21 kjole kjøpt i Miami. Tenk at jeg allerede har klart å få flekker på den som er vanskelig å få av, tyyyypisk!

Givenchy t-skjorte kjøpt i Miami. Dette er den populære t-skjorten jeg har snakket om, og lett etter i 3 år. Jeg ville egentlig ha den i hvit eller i en fersken farge, men jeg er så glad for at jeg tok den i svart egentlig.

Givenchy t-skjorte kjøpt i Miami. Det som er veldig spesielt med den her er at hullene på t-skjorten er laget med syre, og gjør den derfor veldig unik. Stoffet er mer glatt også, og helt sjukt fet på.

Calvin Klein veske kjøpt i Orlando. Folk synes jeg er veldig rar akkurat her, men samma!! Jeg kjøpte denne fordi jeg synes den er stygg, men fordi den er stygg så synes jeg den blir insane kul. Noen som skjønner greia???

Calvin Klein veske kjøpt i Orlando. Den er ikke så fin akkurat nå, men jeg skal redesigne den så det blir en crossover veske. Akkurat nå er den bare til å tvinne rundt hånden, og sånt bruker jeg overhodet ikke.

Forever 21 skjørt kjøpt i Orlando. Denne fargen stemmer ikke overens med sin virkelige farge. Den er mye mer vasket ut, og såå unik i fargen. Det var nærmest umulig å få frem fargen på bildene, så må ta noen ute slik at dere kan se hvor fint det virkelig er.

Forever 21 skjørt kjøpt i Orlando. Igjen så stemmer ikke fargen på bildene, men denne er mer mørk og matt. Jeg kaller dette for det ultimate slutty-skjørtet, men så fort du prøver skjørtet på er det noe helt annet.

 

16 kommentarer
    1. Så mye fint! Og så bra at du fant de t-skjortene du hadde lett etter😃 Enig med deg ang. Michael Kors, liker vanligvis ikke ting fra det merket, men de solbrillene var virkelig overraskende fine! Og jo, en ting til, for den Forever 21-kjolen, vet ikke om du har prøvd allerede, men hvis du tar Biotex-spray på flekkene en liten stund før du tar dem i vaskemaskinen så pleier det å funke på selv de vanskeligste flekker👌🏼

    2. Kan du ikke skrive ett innlegg om reise ruta deres steg for steg. Hvor dere bestilte og prisen for alt? Hadde vært mye til hjelp 🙂 Eller svar kort her i forhold til hva alt kostet (reiseutgifter og bo). Driver å sparer selv til en slik tur 🙂

    3. Malin: Hei du! Vi reiste ganke mye innenlands og med fly og hotell kom det på litt under 17 000kroner. Så sparte vi av 30 000 kroner til transport, mat, shopping og aktiviteter. Så sett heller av litt for mye enn litt for lite, maten er dyrere enn man forventer – så det var her vi svidde av mye penger 🙂

    4. Ingrid: Tusen takk, Ingrid! Ja ikke sant? Jeg så bare noen solbriller som jeg måtte prøve, og ble nesten skuffa fordi det var fra det merke men jeg klarte ikke å la dem ligge bare haha… Jeg har ALDRI prøbd biotex spray før, så det her skal jeg seriøst prøve for å redde denne kjolen. Tusen takk for tips <3

    5. Tina: Åh, den er helt amaaazing. Sjokkerende nok måtte jeg opp hele 3 størrelser bare for at den buksa her skulle passe, så tror den er ganske liten i størrelsen haha!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg