EN SOMMERKVELD

Jeg virkelig elsker å være tilbake i Norge, og dere er nok møkklei av å høre meg si det – så jeg skal slutte. Men jeg har savnet vennene mine så mye og er derfor ekstra koselig å se dem igjen, spesielt i går. Jeg stod og stinker svette samtidig som jeg pakket ut av koffertene da det plutselig ringte. Det var ikke snakk om at jeg kanskje skulle være med til Larkollen, men setningen lød faktisk slik “Vi skal hente pizza straks, og du skal være med til Larkollen”. Det første jeg tenkte var “fuck, hva gjør jeg med potetene mine som står i ovnen?”. Da måtte jeg så klart ta dem med til Larkollen og ete dem der, haha. Det er ikke meningen å virke gal etter poteter, men sannheten er at jeg er gal etter poteter. Hvis jeg er i dårlig humør, har en kjip dag eller bare vil glede meg selv litt ekstra så er potetene der for meg. Dette høres bare sykere ut jo mer jeg skriver, så jeg setter en punktum her.

Sommerkvelden i går var akkurat sånn jeg ønsket å ha i sommer. Vi feiret bursdagen til Thomas med god mat og drikke, god kake, musikk og spill til sent på kvelden. Da folk begynte å bli trøtte og slitne, så var det bare noen av oss som trengte noe mer før vi tok kvelden. Derfor gikk vi ned til bryggen og tok oss et kaldt kveldsbad. Det var kaldt, men også sinnsykt gøy og ikke minst en fin avslutning på en alt for fin kveld.

Solbrillene mine er sponset & de finner du her.

Bruk rabattkoden MADELEINEP15 og få 15% rabatt på alt på Junkyard utenom salgsvarer. Denne gjelder tom 16.juli♥

8 kommentarer
    1. Omg!! Det glasset du drikker fra er akkurat sånn min avdøde mormor hadde i leiligheten på Framnes. Hadde helt glemt de glassene, men sykt koselig flashback haha

    2. De beste kveldene er de spontane! Digger Thrasher gensern din, hvilken størrelse har du i den på bildet?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg