ANTREKK: SKIRT VS WALL

Jeg sitter på veldig mye følelser om dagen, og jeg klarer ikke å finne ut av hvordan jeg skal få skrevet det ned på bloggen. Ingenting negativt, bare så sykt mye varme følelser og jeg må få det ut snart. Jeg har det så bra nå, veldig bra nå og jeg er redd for at det skal endre seg. Den uflaksen har jeg hatt så mange ganger før, men jeg har valgt å gi faen og gjøre det jeg føler for – så får det heller slå tilbake på meg senere selv om jeg har stått på mitt. Det er omtrent et år siden jeg endelig fant meg selv, forstod at jeg turte skremmende ting og lærte meg å komme ut av komfortsonen oftere. Jeg var vant til å være sperret inne i et egg som endelig klekket, og jeg lærte meg å føle meg fri på en helt ny måte. Jeg vet at jeg er den beste utgaven av Madeleine som jeg noensinne har vært, og det har jeg også kjempet for i en lang og tøff tid. Å nå et slikt mål gjør at man kan senke skuldrene, og bare ha det gøy. Det er akkurat det jeg gjør, og jeg har det så bra. Jeg håper det bare for guds skyld fortsetter slik.

Til tross for antrekket mitt i dag, var jeg barnevakt for 2 skjønne jenter sammen med noen venninner. Det er ikke akkurat det beste man burde ha på seg når man skal fly rundt med sykt aktive barn, men det gikk fint. Jeg la ikke merke til det før nå at veggen bak meg nesten er i samme farge som skjørtet mitt. Og siden jeg svært ofte sliter med overskrifter fikk jeg bare den “aha” idèen da seff.

T-skjorte fra Ellesse // Skjørt & sekk fra Forever21 // Sko HER (sponset) // Solbriller fra Michael Kors // Klokke fra Triwa

10 kommentarer
    1. Du virker så søt, bra du har det bra! Håper ikke det er pga gutten du holder på med, vær forsiktig og pass på deg selv.

    2. A: Åh, tusen takk! Jeg har det selvfølgelig bra på grunn av han jeg holder på meg, men samtidig sååå mye annet også 🙂 Litt uhyggelig å lese dette egentlig, men.

    3. Så bra 🙂 Deilig når alt går riktig vei, håper det fortsetter! Skjønner det, visste ikke om jeg skulle si det eller ikke, ville bare gi en “heads up” fra en sister til en annen. <3

    4. A: Skjønner det! Men sånt der gir meg absolutt ingenting når jeg ikke får vite en shit annet enn rykter. Så om det virkelig er noe facts her, setter jeg mer pris på å høre dette litt mer privat enn her heh 🙂

    5. Sorry, skulle ikke postet det her! Vil bare være anonym, is all. Fjern seff kommentaren min hvis du vil 🙂

    6. A: Skjønner at du vil være anonym, men samtidig så gjør det på en måte ting bare vondt verre når du sier a men ikke b. Det synes jeg bare er slemt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg