OH THAT DRESS THOUGH

Sent i går kveld, egentlig da jeg hadde tenkt til å legge meg innså jeg at jeg har jo ikke sett ferdig siste sesongen av Skam. Så istedenfor å legge seg ved midtnatt, var jeg derfor våken til nærmere 03:00 for å få med meg siste episodene. Jeg holdt dessverre ikke ut, og så ferdig den siste episoden i dag så nå kan jeg endelig slappe av. Jeg er sånn som ikke klarer å legge fra meg en serie, for jeg bare MÅ se hva som skjer videre helt frem til øya mine ikke klarer mer. Det er litt kjipt faktisk, for tiden går så sinnsykt fort da og døgnrytmen min fucker seg opp veldig fort. Jeg har nå ingen serier jeg følger meg på siden PLL er ferdig, Skam er ferdig og jeg trenger en ny en. Så hvis dere har noen tips til noen serier jeg kunne likt, pliiiiiis gi meg noen tips. Må ha noe å se på den tiden jeg har null ting å gjøre.

Jeg hadde et samarbeid med NA-KD på Instagram i dag, og igjen er jeg nødt til å vise dere noe av det fine jeg fikk her på bloggen. Jeg får ikke betalt for å vise der her eller noenting, så dette gjør jeg kun fordi jeg vil og ikke fordi jeg må. Jeg skjønner ikke hvordan jeg endte opp med denne kjolen, for den er egentlig ikke meg i det hele tatt, men så bare ble den meg på et eller annet vis. Den er skikkelig rar, spesiell og fin – en bra match for meg med andre ord. Det er noe veeldig unikt med den kjolen her som bare gjør at jeg digger den, selv om jeg veldig fort kan ha blandede følelser om den.

Jeg har forresten fått en fantastisk rabattkode som gir dere 20% rabatt på alt derfra i 48 timer, så sjekk ut instastoryen min♥

17 kommentarer

Siste innlegg