CURLY LOOK

Akkurat nå sitter jeg og halvsover mens jeg skriver dette innlegget etter en lang dag. Det er omtrent 2 timer siden jeg kom hjem fra jobben, og tanken på at jeg kunne vært hjemme tidligere hvis det bare hadde gått tog – det er sååå lame. Jeg har tatt frem kofferten min for å pakke klart til i morgen, men slapp av, jeg skal ikke langt. Bare over til Oslo for å gjøre en shoot som egentlig skulle vært gjort for lenge siden. Jeg kjenner at jeg savner å ha andre flinke fotografer rundt meg som knipser gode bilder med sine sjuke kameraer, i forhold til mitt. Det er ikke at jeg ikke er fornøyd med mitt, men jeg bare vet at det finnes så mye bedre der ute at jeg fantaserer om bedre kamera. Sååå… Jeg tror jeg skal begynne å spare til et nytt kamera, men uten å ha deadline for når jeg skal kjøpe nytt. Når jeg endelig finner det, så har jeg pengene enn at jeg skal betale det med penger jeg egentlig ikke har. Uansett; Morgendagen er noe jeg gleder meg veldig til, samme med å klappe igjen denne pcen og få skjønnhetssøvnen min.

Hadde det vært opp til meg, så hadde jeg gjerne krøllet håret mitt hver eneste dag – men tiden samarbeider ikke så veldig med meg om dagen. Heldigvis hadde jeg litt ekstra tid til overs denne gangen. Og jeg må si at det er deilig å endelig ha litt mer volum i håret, i forhold til hva jeg ellers har. Håret mitt er håpløst om dagen når det gjelder litt ekstra volum, så er det noen som har noen små triks akkurat her så kan jeg trenge litt hjelp asap før jeg snart klikker.

8 kommentarer

Siste innlegg