SKÅL FOR NYE ANSIKTER

Jeg hadde forberedt meg til en skikkelig stressende helg, og jeg hadde ganske rett i at den ble stressende. Men heldigvis så tar man seg raskere sammen, og bare må komme seg igjennom en slik tid uten at det blir for mye. Jeg har en tendens til å bli ekstra stresset når det er buss for tog, og det er det helt frem til 7.august. Så dette må jeg bare komme meg igjennom med en bedre innstilling snart. Jeg begynte på jobb klokken 13 i går, og så fort klokken hadde blitt 18 måtte jeg skynde meg med oppgjøret for å komme meg raskest mulig til Fredrikstad for å gjøre meg klar til en feiring og sleepover der.

Fine, fine Nora fyller 23 år nå på mandag og da tok hun feiringen i går sammen med haugevis av nydelige jenter. Jeg fikk seriøst hakeslep da jeg kom inn og bare så rommet fyllt av pene ansikter og jenter som hadde skikkelig stil. Fortsatt litt sjokkert over hvor pen den gjengen der er, men herlighet å gøy det var å hilse på dem. Jeg kjente veldig få, og man kan ofte bli litt nervøs av å dra steder der man kjenner 5% av de som er der. Likevel er det noe med nye mennesker, ferskt kjøtt (haha) og nye vennskap. Gamle meg hadde nok aldri dratt, nettopp med tanke på hvor liten jeg hadde følt meg blant så mange ukjente mennesker. Den jenta er ikke jeg lenger, og det er jeg fader meg så fornøyd med også. Jeg er så glad for at jeg hadde tid til å feire bursdagen til Nora, og oppleve hvordan disse jentene morer seg. Jeg elsker å bli kjent med nye mennesker, og det kjenner jeg at jeg har skikkelig godt av. Sosialisere meg enda mer, og faktisk bare fortsette sånn – det tror jeg kan få meg langt.

Håper dere har hatt en fin helg!♥

8 kommentarer
    1. Fine bilder! Jeg har hatt en rolig og avslappende helg😊 Når kommer svarene på spørsmålsrunden du hadde for en tid tilbake?😊

    2. Omg du er så nydelig!! Hvordan får du så sykt perfekt brunfarge? Bruker du betakaroten eller selvbruning?

    3. M: Wææ, tusen tusen takk!!! Nå var jeg på en 3 ukers ferie for under 14 dager siden, så litt av brunfargen sitter igjen derfra. Men jeg har faktisk nettopp startet på betakaroten, så jeg gleder meg til å se resultater der <3

    4. Sunniva: Tusen tusen takk, og så deilig!! De kommer snart, jeg har fått startet på dem, men det tar så lang tid i forhold til hvor ofte jeg er hjemme og sitter på pcen. Jeg tror jeg får tid til å svare ferdig på alle i morgen, forhåpentligvis <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg