OPPDRAG BLI BRUN ÅRET RUNDT

// Annonse

Hvis det er èn ting jeg angrer på at jeg aldri startet med da jeg var på den lange ferien min, så er det tabletter for brunfargen. Alle jentene jeg reiste med gikk på Betakaroten tabletter unntatt meg. Mine grunner var ganske dårlige, for jeg tok meg bare ikke tid til å skaffe det. Men ja, jeg fikk veldig farge på turen, men dessverre er den nesten helt borte nå. Jeg har prøvd alt for å beholde brunfargen så lenge som mulig, men det slutter ikke å flasse av og jeg begynner å bli så lei. Jeg begynner i tillegg å tenke på at jeg virkelig burde startet med Betakaroten tidligere… Men så passer “bedre sent enn aldri” kjempebra inn her, for det å ta vare på brunfargen din er aldri for sent. Derfor startet jeg på det i dag. Jeg føler meg mye bedre når jeg er brun og jeg føler jeg bare gløder mer, og det begynner jeg å savne allerede nå. Så målet mitt nå er å få tilbake en gylden brunfarge som kan vare hele året, og det at noen kapsler kan ha så stor betydning for det – det synes jeg er gøy! Det kan også hende at jeg skal reise mer i år, og da tror jeg disse kan komme godt med slik at jeg får en mer langvarig brunfarge denne gangen. Så da blir dette med på min kjære must have liste, blant mye annet nødvendig.

Disse kapslene fra Good For Me  som heter Betakaroten Gold er en ny og forbedret versjon av deres ellers populære Betakaroten. Den gir deg en dyp brunfarge, litt ekstra sommerglød og det er tilsatt ekstra antioksidanter. En liten fakta som jeg lærte meg forleden er at jeg trodde man kun fikk resultater hvis man var ute i direkte sollys, men det trenger man ikke for at dette skal fungere. Men så klart; Direkte sollys gir den beste effekten. Men det er ofte jeg har så mye å gjøre at jeg ikke rekker å være ute i solen, så disse tror jeg er helt perfekte for meg.

Så hvis dere er like glad i være brun som det jeg er, har jeg en liten gladnyhet til dere: Bruk rabattkoden madde20 og få rabatt på Betakaroten Gold

7 kommentarer
    1. Hei! Skulle bare si at du er helt nydelig vakker! Du er så ekte og naturlig, og håper du fortsetter med det 🙂

    2. Du er så utrolig flott! Synes du har fin brunfarge nå jeg 😀 Hvor er bhen fra? Den var skikkelig fin!

    3. Sunniva: Åååh, tusen tusen takk!!!! HALLOOO blir så glad av at du spørr om bhen. Det er seriøst favoritten min. Kjøpte meg 3 nye i samme modell senest i forigårs. De er alle fra H&M, og finnes i mange nydelige farger <3

    4. Heii<33 du er ekstremt pen, og jeg digger bare alt ved deg! Lurte bare på en ting: bildene dine på insta og blogger er veldig skarpe og klare bilder, så jeg lurer på hva kamera du bruker og hvordan du liker det?
      Setter stor pris på svar pene deg;))

    5. Andrea: Hei Andrea! Ååh, tusen tusen takk for så gode ord kjære deg. Jeg knipser bildene mine med Olympus Pen, og jeg endrer alltid litt på skarpheten så den blir enda skarpere. Til Instabilder bruker jeg bare skarpheten man kan legge på inne på der fra før av. Jeg er utrolig fornøyd med Olympus, det fokuserer på det jeg ønsker og det er så lett å bruke. Så absolutt en anbefaling! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg