STREET VIBES BY GANESHFOTO

Halleluja så deilig det er å endelig ha helg!!! Endelig startet den for meg også, litt sent kanskje men likevel – nå kan jeg senke skuldrene og bare nyte resten av kvelden. Det ene jeg la merke til, og som jeg kinda ikke har savnet er at når jeg jobber så mye som jeg har gjort nå, da er det lett å finne godbiter i butikken. Du får øyet for et spesielt produkt, og du får det ikke ut av hodet helt frem til du prøver det og bare tenker “fuck, jeg må kjøpe de”. Det opplevde jeg i stad, men er så fornøyd over at jeg faktisk kjøpe de skoene jeg prøvde. De er så unike både i modellen og i fargene, så er nok et av de fineste parene jeg eier nå.

Det passer helt perfekt å endelig ha mottatt de første bildene fra shooten jeg hadde med Øyvind Ganesh i Oslo. Vi gjorde som sagt 2 forskjellige looks, og første looken vi shootet var street. Det er litt sprøtt å si, men jeg trodde kanskje at dette ville bli den beste shooten med Øyvind. Men etter vi også fullførte den siste looken så tror jeg nesten jeg må si at den kanskje ble best? Jeg har ikke sett resultatene av siste shooten enda, men jeg gleder meg veldig til det. Man fikk bare så avslappende vibber i den shooten, og det tror jeg kom frem på bildene.

Ha en riktig god lørdag♥

Sjekk gjerne ut Instagramkontoen hans @Ganeshfoto.

34 kommentarer

Siste innlegg