LEMONS

Denne mandagen har vært så sykt deilig samtidig som at jeg har gått rundt og følt meg skikkelig ekkel. Jeg startet dagen med å ta sol rett ved meg, og den stanken man får av å ligge i et solarium er så fæl. Så heiv jeg på meg klærne, og gjorde meg klar for å gå hjemover. I det jeg nærmer meg heima, så ringer Martina og spør om jeg snart er klar for å dra en tur til byen for å titte litt. Og for å spare mest mulig tid, droppet jeg å dra hjemmom og så ut som en slabbedask i sentrum. Håret var fettete, satt opp i verdens styggeste dott, joggisen var på, jeg stinket solarium og jeg føle meg bare alt annet enn flott. Til slutt så måtte jeg bare heller prøve å rocke det, og blåse i hvordan jeg så ut og hva jeg luktet. Og for meg å klare det er ganske sykt, for jeg er avhengig av å lukte godt 24/7 og det er ikke kødd engang. Jeg kan til og med bare finne på å spraye meg med godlukt rett før jeg skal legge meg, kun for å lukte godt. Så ja, ble ikke akkurat noe shopping i dag men litt candy for the eye var det absolutt.

Det er en t-skjorte mange av dere har sendt meg meldinger om og spurt hvor er fra. Det er den kule sitron t-skjorten som er fra NAKD. Denne nettbutikken er litt små i størrelsen når det gjelder alt, som jeg har opplevd til nå og derfor bestiller jeg alt i èn størrelse større enn hva jeg ellers hadde gjort. Så i denne har jeg på meg størrelse medium. Elsker slike tullete t-skjorter som dette, og spesielt denne kun fordi det er sitroner og ikke noe annet.

13 kommentarer

Siste innlegg