ANTREKK: CUTE BUT NOT THAT CUTE

Jeg har hatt en kjole hengende over klesskapet mitt en liten stund nå, og bare stirret på den. Fordi den er så vannvittig fin på en unik måte, men så er den også så unik at jeg aldri helt har skjønt når jeg skal kunne bruke den. Sååå siden jeg skulle på en DDE konsert i går, begynte jeg å tenke for meg selv på noe som slo meg skikkelig. Man sier alltid at man venter til den riktige anledningen, men en eller annen gang må man ta saken i egne hender og bare lage den anledningen der og da. Det var akkurat det jeg gjorde i går, med tanke på valg av antrekk og jeg kunne ikke valgt en bedre look for den kvelden. Hvis denne kjolen kommer inn i flere farger enn denne, så kommer jeg seriøst til å kjøpe alle sammen. Den er så behagelig å ha på seg, og man føler seg bra i den – og sånn skal det være.

Den er søt, men ikke så søt fordi jeg stylet den opp med denim jakke og sneakers som gjorde det litt mer casual. Jeg hater å føle meg søt i klær, det er kanskje ikke så feil å føle seg søt, men jeg vil heller føle meg chill i det jeg går i. Derfor ble det en liten vri på denne søte kjolen, og den lille vrien med bare en t-skjorte under kjolen kan endre på så mye. Den kan nok være utrolig vakker uten mye dilldall på, mer sofisikert men det var ikke det jeg var ute etter da den ble kjøpt.

Denimjakke & t-skjorte fra Urban // Kjole fra H&M // Sko fra Puma // Solbriller fra Ray-Ban

15 kommentarer
    1. Du passer så sykt godt den trenden med t-skjorte og singlett oppå!!<3 jeg får meg ikke til å gå slik og blir misunnelig på at du passer det såå godt😅 Elsker antrekket btw!

    2. Så fint antrekk!😍
      Du har ikke en mail til Urban Oslo city, har søkt der via mojob, men vil sende en mer utfyllende søknad.

    3. Hei Madeleine! Jeg gikk av samme buss (for tog) som deg i Ski for noen dager siden, og jeg ville bare si at jeg synes det var sååå fint av deg å bære trillekofferten til den eldre damen ned trappen fra bussen. Selv om de fleste ser dette som en selvfølge, ble jeg skikkelig glad av å se at du virker jordnær og hyggelig i virkeligheten også, og ikke bare på bloggen!
      klem

    4. Ida: Herregud, jeg satt med en klump i halsen og forventet en drittkommentar fordi den var litt lang. Så nå ble jeg bare DOBBELT så glad som det jeg trodde jeg kom til å bli av å lese dette, Ida. Utrolig koselig av deg å legge igjen en slik kommentar, sånt synes jeg er driiitkoselig bare så du vet det. Takk for at du fikk meg til å smile <3

    5. Ida: Haha vet du hva? Jeg synes absolutt ALLE kler den trenden, sånn helt seriøst. Så det er sikkert bare fordi du syns det er uvant i starten, jeg synes du bør prøve en gang til 😀 Tusen takk forresten!!

    6. Stillingen har blitt fylt dessverre, men har søkt på den stillingen Storo utlyste, så krysser alle fingre 🤞🏼🤞🏼😁😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg