ANTREKK: MIXED COLORS

De verste innleggene jeg kan skrive er når jeg har skikkelig dårlig tid, og i skrivende stund kunne jeg ikke hatt dårligere tid. Men jeg må bare få blogget, siden et innlegg som egentlig skulle ut i går kveld måtte vente til denne uken, så derfor kan jeg ikke gå èn dag til uten en lyd. Så derfor tenkte jeg å vise dere antrekket jeg hadde på meg denne lørdagen. Det var et spontankjøp fordi det var sommertema på vorset, og da stresset jeg som bare pokker på jobben og fant meg noe skikkelig billig jeg bare kjørte på med. Jeg har aldri vært så glad i velvet stoff, men kjolene jeg fant på BikBok denne gangen overrasket meg positivt. Det er slike kjoler jeg elsker fordi man kan style dem så forskjellig. Men min absolutt favoritt som dere sikkert kjenner til, er å ta en t-skjorte under. Da blir det ikke så pyntet, men heller en mer chill look. Jeg vet ikke helt hvordan jeg endte opp med å mikse blått med lilla, men man skulle trodd det egentlig ikke funket sammen. Men da jeg prøvde det hjemme så likte jeg det kjempegodt fremfor å ha en svart t-skjorte under. Det fikk bare en litt mer sommerfølelse, og det var den jeg var ute etter. Hvorfor vi hadde sommertema, og spesielt dette vorset forteller jeg mer om i morgen, nå må jeg dra!♥

Jakke & t-skjorte fra Urban // Kjole fra BikBok // Sko fra Puma // Solbriller fra Ray-Ban

12 kommentarer

Siste innlegg