CANDY FOR THE EYE

// Innlegget inneholder adlinks.

Det er så typisk at de dagene jeg endelig har fri på, og håper på at det skal bli sol og skikkelig varmt så slår det helt motsatt. Det er så typisk! Det har seriøst skjedd hver eneste dag jeg har hatt mye fri nå. Jeg skal jobbe denne helgen, så det er jo virkelig typisk om finværet kommer i morgen, det kan jeg nesten love dere at det gjør. Jeg har nettopp gitt fra meg kameraet mitt over helgen, og det lånes nå bort til en veldig spesiell anledning – nemlig bryllup. Så jeg klarer meg uten kamera èn helg, det gjelder bare å finne andre spennende ting å blogge om nå da. Eventuelt ta i bruk litt kamerabilder, nå har jeg jo faktisk iPhone 7 så det kan ikke akkurat bli dårlig kvalitet på disse bildene heller.

Vi har hatt familiemiddag i dag, og bare kost oss hjemme i heima så derfor tenker jeg å dele noen goodies med dere fra Nelly. Det er veldig lenge siden sist jeg delte et sånt innlegg, og også lenge siden sist jeg har drømt meg bort på denne nettbutikken. Men som alltid; Man finner alltid noe man vil ha derfra. Det er ikke så vanskelig å unngå det akkurat, og nå som jeg sitter på en liten gladnyhet som jeg skal fortelle dere straks så kunne det kanskje vært greit med noe nytt. Jeg får vente å se litt til, kaaanskje jeg bestemmer meg for å unne meg noe litt ekstra eller holder igjen til slutten av august hihi.

HER // HER // HER

HER // HER // HER

HER // HER // HER

HER // HER // HER

HER // HER // HER

HER // HER // HER

4 kommentarer
    1. Hei!
      jeg finner ikke olajakken til venstre (den lange)? HAr du en direktelink? Har forsøkt å trykke på “her”, men ender bare opp på nelly.com

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg