TROPICAL VIBES BY GANESHFOTO

Åhhh, endelig har jeg fått de siste bildene fra shooten jeg var på sammen med Ganesh. Han er en rå portrett og reklamefotograf fra Bergen, som er bosatt i Oslo. Jeg var så sikker på at denne delen av shooten ville være den beste, og det hadde jeg absolutt rett i. Den tropiske viben man får av disse bildene bare digger jeg, mye på grunn av hans kreativitet når det kommer til lys. Vi hadde shooten på lyse dagen, men likevel klarte han å få det til å se ut som en solnedgang midt på dagen. Vi testet så mye forskjellig lys, og tok i bruk forskjellig kamerautstyr for å finne ut av hva som ble best. Da jeg så testbildene så jeg kunne forstå hva dette utstyret gjorde, fikk jeg helt sjokk. Det var en så stor forskjell, og det gjorde oss begge bare enda mer gira på å få til noe bra. Han forklarte meg hele tiden hva han ville få frem på bildene, og siden han forstår lys så godt nailet han det hele tiden. Det finnes ikke noe bedre enn da modellen og fotogafen er like fornøyde, for da vet man at resultatet blir tipptopp.

 

Hvis dere vil se flere bilder som han har tatt kan dere besøke instagrammen hans @ganeshfoto og ta gjerne kontakt med han dersom du trenger noen nye bilder enten til privat bruk eller markedsføring/reklame ♥

32 kommentarer

Siste innlegg