ANTREKK: DENIM LOOK

Denne kvelden her har seriøst ikke gått til noe annet enn redigering på Lightroom. Jeg har endelig skaffet meg det, og det er jo helt sinnsykt bra – men bra for de som faktisk skjønner seg på det. Jeg har brukt snart 3 timer på å prøve å skjønne meg på dette, selv om jeg allerede har fått litt hjelp. Men jeg trenger et kurs på dette her, for det her nailer jeg bare ikke på egenhånd. Jeg kan vel støtte meg med at ingen var proffe den første perioden de hadde det her. Kjenner jeg meg selv rett, så kommer jeg til å bruke en evighet på å bli flink på det her. For jeg er så rastløs, og en som gir opp veldig fort når jeg aldri får til ting på pcen. Men nå har jeg betalt 1500 kroner, så nå har jeg ikke noe valg haha. Jeg ber derfor om litt støtte på disse bildene, for jeg har brukt 3 timer og jeg aner ikke hva jeg har gjort?? Så nå orker jeg ikke å redigere mer, og legger derfor ut bildene nå enn å gjøre dem verre.

Bortsett fra å ha brukt 3 timer på noe man kunne brukt 5 minutter på, har jeg grillet og kost meg skikkelig i dag. Det har vært litt sommervær og det må man selvfølgelig utnytte. Det ble litt kjølig utover kvelden, så veldig fornøyd med at jeg slang med meg denim jakken min!

Jakke & t-skjorte fra Flat Top // Bukse fra Dr.Denim // Sko fra Adidas // Belte fra H&M

19 kommentarer
    1. Åå, du er heldig som har fått Lightroom! Kan tenke meg det er litt avansert å lære, men prøv å være tålmodig så løser det seg raskt 🙂 Ellers høres det ut som du har hatt en koselig dag med grilling! Og du, stor tommel opp for jakka – den var tøff 🙂

    2. knallfine bilder <3 jeg har visst lightroom på macen min jeg også,,, vet ikke om det følgte med da jeg kjøpte photoshop CC eller hva det gjorde, haha :s jeg har prøvd å lære meg det jeg også, det er litt avansert, men man kommer vell inn i det til slutt? 😀 Håper jeg... hehe!
      Ønsker deg en fortsatt fin dag <3

    3. Marie Oma: Ah tusen takk, Marie!! HAHA shit du er heldig hvis det bare fulgte med. Det er avansert, men hvis du har noen rundt deg som kan dette så lærer de deg basics med en gang. Og mer enn det trenger du liksom ikke med mindre du viiiirkelig skal redigere bildene som en proff, da tar det litt mer tid haha <3

    4. Tiril Sørensen: Ah, jeg føler meg skikkelig heldig. Endelig byttet ut PhotoScape med the real deal. Store steg for meg som er så gammeldags på mange måter, haha… Ahh takk!! Jeg ELSKER den jakka <3

    5. // Jaaa hahah, jeg skjønner ikke – kan hende jeg har startet en prøvevesjon .. men da har den vart ganske lenge? :S hahah, jaja 😀 Jeg skal ikke klage!
      Jeg er jo mest vane med photoshop og det er det jeg har fått mest opplæring på. Men jeg skal sette med den en dag og prøve å lære meg lightrom også 😀 Men seriøst, bildene var utrolig fine av deg!! <3

    6. Marie Oma: Hahahaha jeg ler! Du har hvertfall nå 2 sjukt bra redigeringsprogram så nå får du kose deg haha. Ah jeg har aldri hatt noe opplæring i Photoshop, så for min del er det noe jeg bare har gitt opp før jeg nesten i det hele tatt prøvde….

      Og forresten; Tusen hjertelig takk! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg