K V E R N E R I E T

Før jeg skriver noe som helst annet så må jeg bare takke dere. Spesielt den siste tiden (ikke vet jeg hvorfor), men så har dere bare vært så utrolig gode mot meg. Jeg vil at dere skal forstå at jeg tar det skikkelig til meg, selv om jeg kanskje noen ganger bruker litt tid på å svare. Men vit at jeg leser alle kommentarer, og de betyr alle mye for meg. Jeg kan ha en shitty dag, og likevel kan en kommentar fra dere endre på dette fort som fy. Så tusen takk. Jeg kommer aldri til å slutte å takke dere, soo get use to it.

Akkurat nå er det mye som foregår rundt meg, og det er ganske vilt. Dette er snakk om både gjennom bloggen/ sosiale medier og på privaten. Jeg har det skikkelig bra nå, og det har dukket opp muligheter som bekrefter at jeg gjør noe bra. Noen ganger trenger man bare noen andre til å si det, så man selv skal forstå det. Denne uken her, fra og med i dag har bestått av møter. Dagens møte var på Kverneriet på Solli, og det var skikkelig innafor skal jeg si dere. De har nylig åpnet her, typ 3 uker siden så det var gøy å spise på denne når den er såppass ny. Jeg har spist på den andre på Majorstuen èn gang tidligere, og det var ganske godt det også. En burger slår seriøst aldri feil! Det er enda et møte i morgen men da med et modellbyrå. Dette er helt nytt for meg, og derfor litt skummelt men uansett hva som skjer så er det en spennende mulighet! Jeg må opp veldig tidlig i morgen for å komme meg inn til Oslo, så etter en lang dag tror jeg det er viktig å ta kvelden litt tidlig som jeg skal i dag for å være opplagt i morgen. Ønsk meg lykke til!!!

12 kommentarer

Siste innlegg