ADIDAS LOOK

Møtet med modellbyrået i dag gikk kjempefint, jeg forstår ikke hvorfor jeg gruer meg sånn. Jeg tror jeg bare har drømt meg borti sånn man ser det på filmer og andre ting. Jeg så for meg at jeg måtte kle av meg alt unntatt undertøyet mitt, bare stå foran dem og være klein. Men sånn ble det ikke, vi satt på kontoret deres og bare snakker om hva mine ambisjoner er, og hva jeg ville blitt brukt til om de ønsket å signe meg. Så nå gjelder det bare for meg å tenke litt frem og tilbake før jeg tar et valg, men uansett hva jeg velger så tror jeg det blir bra. Og tusen takk for støtten deres, dere er så gode å ha.

Å være våken fra 07:00 og vandre rundt i Oslo’s gater før klokken er slått 12:00 er faktisk helt sykt til å være meg. Men det merkelige er at man alltid føler seg så bra når man får mye ut av dagen, så kanskje jeg skal bli litt flinkere og stå opp tidligere. Likevel måtte jeg få meg en time på øynene da jeg kom hjem, for jeg var så trøtt og sliten etter å ha gruet meg sånn, så det er ingen bilder fra i dag selvom dagen har vært veldig spennende. Heldigvis knipset jeg noen bilder i et Adidas antrekk for noen dager siden for Junkyard, det er fra deres nye kolleksjon derfra og da er det hvert fall noen bilder på bloggen enn null. Noen ganger blir jeg imponert over at jeg knipser flere bilder i løpet av en dag, s/o til de bloggerne som gjør det hver dag.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Cropped hoodie her (sponset) & panties her (sponset) 

16 kommentarer

Siste innlegg