ANTREKK: BLACK AND BURGUNDY LOOK

Akkurat nå sitter jeg på hotellrommet med Martina, etter at vi endelig kom frem til Spania i går kveld. Vi var ganske sent fremme på hotellet, og det eneste vi gjorde da var å pakke ut og så legge oss. Dessverre våknet vi til dårlig vær og ikke så mye sol å se på himmelen, så da fant vi på noe annet sprell enn stranden. Vi dro til La Zenia og tok en liten shoppingtur der i det dårlige været, så vi hvert fall fikk noe ut av dagen enn å sitte på rumpa og bare stirre ut av hotellrommet. Det er jo veldig typisk at det skulle være litt dårlig vær her akkurat nå, for alt annet har gått kjempebra hittil. Vi håper på bedre vær i morgen, vi har enda 10 dager som vi skal være her, og solen må dukke opp på noen av dem. Hvis ikke blir jeg rett og slett gal.

Jeg er ganske fornøyd med at jeg pakket med meg litt chille klær å bare gå rundt i, for det er ingen vits i å freshe seg opp på grå dager. Så da kjørte jeg nok en gang på med favoritt t-skjorten og stylet den opp med skjørtet mitt som jeg bare har brukt èn gang siden jeg kjøpte det. Det er faktisk superfint, og det ble enda finere da jeg stylet det opp med ett belte til. Antrekket mitt har litt rosè farger i seg på grunn av knappene som er på skjørtet, så da bestemte jeg meg for de rosa/ orange solbrillene mine fra RayBan. Litt fin match, og gir antrekket litt mer farger som jeg likte her.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

T-skjorte fra XX-XY // Skjørt & sekk fra Forever21 // Sko fra Puma // Belte fra H&M // Solbriller fra RayBan

8 kommentarer

Siste innlegg