ANTREKK: DARK SHADES

Vi lengter fremdeles etter finere vær her nede, men å klage hjelper ikke så mye på humøret så da finner vi heller på andre ting å gjøre. Like skuffet nok en gang å dra vekk gardinene og se at det småregner, men regn i Spania er ikke like møkk som hjemme i Norge. Så vi slang på oss litt klær, og gjorde oss klare for en dag i Torrevieja – der har jeg ikke vært siden jeg var en drittunge, såååå mange minner!

Vi knipset litt bilder fra gårsdagen, og for å ikke skrive for mye om dette tenker jeg å heller fokusere på antrekket mitt. Det hender ofte at jeg bare forsvinner inn i en boble, og skriver mer om noe annet enn der fokuset egentlig skal være. Det skjedde nettopp for å være ærlig, så den delen måtte jeg slette. Jeg prøver å steppe up gamet akkurat her og bli flinkere til å poste antrekk – jeg håper dere liker det? For jeg er jo en moteblogger så den biten der burde jeg klare å holde på topp, samt så liker jeg veldig godt å vise frem det jeg går i. Men jeg er ikke like flink til å få knipset bilder av det, men nå har jeg jo Martina og det er faktisk helt knall. Ho minner meg på at jeg må ta bilder, og sånt er skikkelig deilig når det ofte kan gå litt i glemmeboksen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Skjorte fra BikBok // T-skjorte fra Levis // Shorts fra Dr.Denim // Sko fra Puma // Klokke fra DanielWellington // Solbriller fra Michael Kors

8 kommentarer
    1. anonym: Har du en profil med mange nok følgere, så er det ganske lett å få ting sponset. Men du må jobbe deg oppover. Så alt av kvalitet på bilder til hva du legger ut er veldig avgjørende. Så hent inspirasjon fra folk du følger, og start derfra! Til slutt kan du begynne å sende ut forespørsler til kunder du ønsker å samarbeide med 🙂

    2. Hannah: Nei, faktisk ikke!!! Toppen 1 mnd siden, ikke mer 😀 Den var helt ny da jeg kjøpte den, jeg så den hang bak kassa og måtte umiddelbart kjøpe den da.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg