BYE SPAIN

Vår nest siste dag prioriterte vi å gå en siste gang ned til stranden for å bare ta litt bilder, nyte solnedgangen og bare kose oss før middag. Det er en befriende følelse å bare gå på stranden på kvelden, se på havet og kjenne sanden mellom tærne dine. Vite at du reiser til stedene du ønsker, og får det til. Dette året her har jeg reist mer enn jeg trodde jeg skulle få til, og det er fremdeles èn reise som gjenstår i oktober men det er ikke langt. Jeg har kost meg uendelig mye på denne turen, mye på grunn av reisepartneren uten tvil. Å ha en så avslappende ferie får en til å tenke mer på hvor takknemlig man burde være. Det at man jobber for å kunne reise rundt, det er så money well spent – jeg kan ikke si det noe bedre enn det. Jeg har satt meg noen mål for hvor jeg ønsker å reise til neste år, så nå gjelder det bare å være like flink med sparingen slik at det går i oppfyllelse. Spørsmålet jeg funderer på er om neste år kan bli et enda bedre reiseår, det tror jeg kan bli ganske vanskelig med tanke på den uforglemmelige USA turen med jentene mine.

Akkurat nå sitter jeg hjemme på rommet mitt, og har endelig fått pakket ut av begge koffertene mine fra turen. Nå skal jeg straks pakke sekken min og komme meg innover til Oslo for en koselig kveld der. Ha en riktig god helg, lesere!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjolen er fra NAKD, og den er såååå god å ha på seg.

14 kommentarer

Siste innlegg