CANDY FOR THE EYES

// Innlegget inneholder adlinks.

Jeg vet ikke helt hva som har skjedd med meg, men jeg våknet opp i morges uten noe hangover og ble brått rastløs. Jeg beveget meg derfor ned på kjøkkenet for å lage meg en god frokost, og så på den “nye” filmen Annie. Ganske skuffet over den filmen for å være ærlig, originalen er sååå mye bedre selvom jeg er veldig glad i Cameron Diaz. Heldigvis var maten kjempegod, og jeg følte meg veldig fort fresh etter frokosten. Men likevel fikk jeg ikke roet meg ned, jeg var fremdeles rastløs etter å ha surret mye rundt her hjemme. Klokken var ikke mer enn 13, og jeg visste jeg ikke klarte å være inne i hele dag. Sååå jeg åpnet klesskapet mitt, tok ut treningsklærne mine som nesten burde vært støvete nå etter lang pause fra treningen, og kom meg på treningssenteret. Det var ganske tidlig, så svært lite mennesker der og jeg kunne bare trene hvor som helst uten noe venting. Jeg er veldig overrasket over at det var så lite som skulle til, for at jeg skulle komme meg på treningen igjen. Det har vært 2-3 måneder uten trening, og jeg savner den ekstra energien i hverdagen. Det skal jeg snu på nå, forhåpentligvis.

Lønningen er rett rundt hjørnet, og jeg er klar for å få tatt frem høstklærne selvom jeg ikke liker høsten. I den anledningen har jeg også funnet litt candy for the eyes på Nelly, som alltid. Kanskje jeg skal unne meg noe nytt der, i og med at jeg skal legge ut mye flott på TISE denne uken. Jeg vet det er spesielt noen ting som folk kommer til å kjøpe med en gang. Så derfor følg meg allerede i dag @madeleinepedersenn, for å ikke gå glipp av den sjansen til å kjøpe et produkt før det er solgt. 

HER // HER // HER

HER // HER // HER

HER // HER // HER

HER // HER // HER

HER // HER

7 kommentarer

Siste innlegg