MOODY

Jeg har brukt hele dagen på å klare å åpne pcen for å blogge, gjøre jobben min. Det er en litt stor skuffelse må jeg ærligtalt innrømme. Etter jeg kom hjem fra en så flott ferie, har jeg bare blitt helt blank for hva jeg kan blogge om når det er så møkkavær ute. Det er ikke meningen å slenge over negativ energi på bloggen, men jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Så jeg behøver deres hjelp ganske raskt, gi meg noen tips til hva jeg kan finne på når det er så dårlig vær. Et eller annet slik at jeg kan holde bloggen gående på mørke dager som dette. De to siste dagene har været påvirket meg så mye at det er sinnsykt, det er ikke likt meg. Men jeg vet hvorfor. Det er ganske dritt å gå fra å være så flink til å oppdatere bloggen på ferie hver eneste dag med nye bilder, til å bare sitte med ingenting. Jeg har virkelig hatt så lite å gjøre at jeg har bestilt meg treningstøy – jeg som ikke engang trener!!! Nå har jeg en grunn til å faktisk trene da, så jeg bør kanskje slutte å klage nå.

I går var jeg tilbake på jobben igjen, og jeg kommer ikke over hvor heldig jeg var med alle kundene. De var så hyggelige, noe som gjorde arbeidsdagen min enda bedre. Jeg bare elsker de kundene som faktisk blir værende i butikken for å føre en samtale med meg, for jeg vet de kan gå når som helst men likevel blir for å snakke litt. Sånt gjør meg så glad!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har seriøst brukt 3 timer på dette innlegget her, er det mulig å være så distrahert…

11 kommentarer
    1. ah, det er ikke enkelt, men ofte trenger man jo kun litt inspo for å finne sporet igjen. Sjekke ut andre blogger som du elsker eller ta en titt på instagram. Scrolle nedover facebook feeden, kanskje du finner noe der? <3

    2. Blogg gjerne om “de hotteste trendene i høst”, typ sånn “30 random spørsmål” er også egentlig ganske gøy å lese om, planer du har i høst/vinter.. kommer ikke på noe mer men!

    3. Kanskje du kan lage innlegg om hvordan du vil style ulike høstantrekk, oppskrifter på digg mat, ellers kan du ha slike innlegg der du svarer på hvordan uken som gikk har vært (ukens tanke, ukens opptur osv), tips til å ta bra bilder og hvordan du redigerer de, alle land du har reist til og hvordan de var?
      Slike innlegg liker hvertfall jeg å lese!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg