BLUE

Jeg må bare fortelle dere noe litt morsomt. For noen dager siden stresset jeg skikkelig med å komme meg ut for å ta bilder, før regnet skulle komme. Jeg lå ganske bra an i det jeg ankom der jeg skulle knipse bilder, men så hadde vi et annet problem. Den forbanna vinden som ikke kunne la håret mitt ligge rolig i bare noen minutter. Det er en av mange grunner til at jeg ofte vurderer å klippe av meg halve håret, bare for å få en indre ro så jeg slipper å styre med håret hele tiden. Så fort vinden roet seg ned, begynte det selvfølgelig å regne og da klarte jeg ikke å skjule det lenger. På alle bildene ansiktet mitt er med, så ser man hvor misfornøyd jeg er fordi jeg bare ikke får det til. Det hele ble bare så gøy da jeg gikk igjennom bildene og måtte slette alle, det eneste jeg satt igjen med var dette bilde av min flotte Calvin Klein veske. Derfor får dere nyte dette synet, til jeg har bedre bilder å dele med dere.

Alle disse innleggene jeg skriver denne helgen er forhåndskrevet fordi jeg ikke tok med pcen til Oslo. Prioriterer noe annet denne helgen, noe som betyr veldig mye for meg så det skal nytes!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg