ALENE PÅ CAFÈ

Klokken 07:30 startet dagen min og det etter en natt med alt for lite søvn. Grunnen er vel så godt som fordi jeg var veldig spent og gira på hva denne dagen skulle bringe. Jeg hadde et møte i Oslo med Side2 som jeg blogger for i sammenheng med en viktig kunde. Vi diskuterte litt planer fremover, og hva vi ser for oss skal skje videre i samarbeidet og dere – bare vent til jeg kan fortelle dere det mer detaljert. Jeg gikk fra møtet med en skikkelig what the actual fuck følelse fordi nå innser jeg at det skjer, og det er SÅ GODT! Fordi jeg var så glad, gikk jeg for å unne meg et lite cafèbesøk for å feire litt. Og jeg hadde aldri trodd at det å sitte på en cafè alene kunne være så behagelig. Det er selvfølgelig best med selskap. Men akkurat i dag var det deilig å ta en kanelsnurr og iskaffe, for å bare tenke stille for meg selv. Det varte jo ikke så lenge da en mann kom og spurte om han kunne sette seg ned ved siden av meg, men shit au.

Etter møtet så tok jeg nok en iskaffe med Anja, som jeg møtte på DW-eventet. Kjempeålreit jente! Men vi begge hadde planer videre for dagen, så derfor måtte jeg komme meg hjemover for å besøke mormor en tur. Det har vært en skikkelig produktiv dag, men jeg kjenner det er ganske godt å komme hjem etter en lang dag.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg