ANTREKK: MY NEW COAT

På lørdagen etter å ha startet dagen med en god iskaffe, var det duket for en dag med mye kos og inkludert mye vandring. Karl Johan kan virke kort, men når man går der for å shoppe da er det en helt annen verden. Det skal sies at jeg rotet meg bort inne på Høyer. Jeg fant seriøst ikke utveien og fikk nesten panikk fordi jeg ikke så en utvei. Da jeg endelig kom meg ut derfra, gikk jeg innom Filippa K og møtte på en kompis av meg som jobbet der. Jeg har sagt både til dere, og til meg selv at jeg trenger en ny kåpe. Men jeg trodde aldri at jeg skulle finne en så flott kåpe så fort! Jeg falt umiddelbart for kåpen på grunn av den mørkebrune/ burgunder fargen. Det er ellers en slik type passform jeg elsker på kåper, ikke for tynn og ikke for tight. Jeg har forstått at jeg bør begynne å investere litt mer penger i jakkene jeg kjøper. For senest i forigårs måtte jeg kvitte meg med flere jakker som ser ut til å ha blitt påkjørt – no joke. Og det føles litt ut som et tap, for jeg trodde jeg gjorde et kupp, men så veide produktet opp til den lave prisen. Så dere, jeg skal bli flinkere til å bruke pengene mine på ting som varer lenger enn bare gjennom èn vinter.

Som sagt er fargen på kåpen helt amazing, og løfter derfor mitt simple antrekk til et helt annet nivå.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kåpe fra Filippa K // T-skjorte fra Flat Top // Bukse fra Bershka // Sekk fra Forever21 // Sko fra Vans // Klokke fra Triwa

25 kommentarer

Siste innlegg