00:00

Det er noe rart som foregår med hodet mitt og generelt kroppen min om dagen. Jeg er søvnig og sliten hele tiden, det har vært sånn i nå 3-4 dager nå og jeg vil at det skal slutte. Jeg kan ha sovet nok på natten, men likevel bli søvnig igjen bare timer etterpå. Jeg spiser som jeg skal, så jeg tror det bare er en periode jeg har nå I guess? Det kan godt skyldes meg selv og min overtenking. Jeg tenker veldig mye om dagen, på alt rundt meg og hva som skal skje, og ikke minst ting jeg er redd for at skal skje. I dag har jeg ikke klart å gjøre noe som helst, jeg har ligget med hodet på puten min helt siden jeg stod opp. Misunnet alle andre som har hatt et liv i dag, og bare ligget inne og fundert over hva det feiler meg. Jeg er evig glad for at jeg har planer for morgendagen, for hadde det ikke vært for de planene så hadde jeg sikkert ikke stått opp. Det er så sprøtt at man kan bli sliten av å ikke gjøre noen ting, jeg ville heller håpet på at det ville ladet opp energien min.

Jeg var en rask tur i Sverige med Martina i går, og vi begge gikk rundt sjokkerte over hvor trøtte og stille vi begge var. Vi gjespet og bare lo, for det var rett og slett deilig at begge var like trøtte selv da det var midt på lyse dagen. Jeg var så trøtt og sliten at jeg ikke engang orket å gå ut av bilen for å knipse bilder. Takk gud for at en av oss klarte det, haha.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

8 kommentarer

Siste innlegg