ANTREKK: TEDDY JACKET

Det var noe jeg unngikk å fortelle dere dagen jeg var i Oslo sammen med Monica. For jeg hadde selvfølgelig fått øye på en jakke fra Weekday som bare virket så utrolig fin. Men så er det alltid slik at mange jakker som regel er mindre fine på, ulempen jeg har hatt med mine 3 (!!!) nye jakker er at alle har vært perfeksjon. Jeg har gått litt bananas med budsjettet mitt på jakker den siste måneden, men vet dere hva? Det føles faktisk helt greit. For jakker er noe du alltid har bruk for, og de jakkene jeg har kjøpt meg er så forskjellige at jeg er helt frelst nå. Jeg måtte innom Weekday for å prøve den spesielle teddy jakken, bare for å få det gjort. Jeg var usikker på fargen, siden det er en farge jeg aldri har sett meg selv i før – og der kommer usikkerheten. Jeg brukte kanskje noen minutter på å bare føle litt hvordan det var å ha på jakken, og så sa jeg til Monica “Nei, vet du hva. Jeg må ha den”. Jeg har brukt den èn dag, og det er sååå mange som har kommentert den allerede. Det er kjempekoselig synes jeg, og samtidig så skjønner jeg hvorfor så mange er gale etter å få vite hvor den er fra. For dere; Den er helt sinnsyk. Dette er en farge jeg tror jeg vil elske for alltid, spesielt når det gjelder dette plagget. Bruker du denne jakken, så er det aldri et kjedelig antrekk du går i.

Kan dere forstå at jeg er forelska?

Jakke fra Weekday // T-skjorte fra Tiger Of Sweden // Bukse fra Dr.Denim // Sko fra Puma // Bag fra Louis Vuitton // Belte fra H&M

23 kommentarer

Siste innlegg