DEN PERFEKTE DETALJ

// Annonse i samarbeid med Daniel Wellington.

Som mange av dere vet, så er jeg en jente som føler meg naken uten en klokke på armen. Hvorfor jeg gjør det, er vel fordi jeg er så vant til den følelsen av å ha noe ekstra på meg. Noe jeg kan fikle med hvis jeg kjeder meg, enten er usikker eller rødmer og noe som alltid tar seg bra ut på bilder. Det er ingen grunner til hvorfor man ikke skulle likt en slik detalj, for dette er den perfekte detaljen for alle anledninger. Daniel Wellington lanserte nylig sin helt nye klokke Classic Petite Ashfield som kan fås i både rosègull og sølv. Reimen er helt sort, med et matt design som bare gjør at jeg elsker alt ved denne klokken. Jeg har alltid ønsket meg en sort klokke, men som ikke skriker feminin. Jeg liker å style med feminine og maskuline trekk, så dere kan kanskje forstå hvorfor jeg digger den nye klokken. Det er sjeldent jeg føler meg så bosslady i en klokke, men den klokken får virkelig frem den følelsen i meg.

Jeg har selvfølgelig en flott rabattkode til dere som gir dere 15% rabatt på alt hos Daniel Wellington. Koden “MADDE” er gyldig helt frem til 15.oktober, og dere kan bruke den HER

Direktelink til klokken HER.

16 kommentarer

Siste innlegg