ACNE STUDIOS

Denne helgen har vært så hektisk at jeg har prioritert festlighetene foran å sitte hjemme foran pcen.. Men selvom jeg ikke akkurat har jobbet foran pcen, har jeg likevel sørget for å få tatt bilder mens jeg har vært ute. Dette gjorde jeg senest på fredag da jeg var i Oslo. For noen uker siden så gjorde jeg et litt crazy kjøp som jeg skal innrømme. Men jeg bestemte meg for å unne meg selv dette kjøpet på grunn av en avtale jeg nå har i boks. Det er noe jeg forresten gleder meg til å dele med dere straks! Det er bare litt finpussing, og signeringen som mangler så kan jeg endelig utdype meg mer. Men nå skal jeg vise dere noe pent, noe av det fineste jeg har sett. Jeg hadde ikke klart å glemme en jakke jeg så på Acne Studios, men på grunn av prisen gadd jeg ikke å prøve den. Jeg tenkte på jakken hver dag, og bestemte meg for å dra tilbake for å prøve den etter møtet som gikk kjempebra. Jeg håpet helt ærlig på at den skulle være stygg på, bare så jeg kunne tenke tanken av money saved. Men i det jeg tok den på meg, så meg i speilet så bare følte jeg at den var min. Jeg følte meg bra i den, og den gjorde så mye. Jeg stod med jakken på i 20 minutter, og sa til meg selv at jeg vet jeg kommer til å kjøpe den senere hvis jeg uansett ikke gjør det nå.

Og da var det gjort. Det jeg synes er verdens fineste kåpe er nå min. En oversized kåpe med alle mine favorittfarger og med et symmetrisk design, kan det bli bedre?

12 kommentarer

Siste innlegg