THE PERFECT PARTY BAG

// Annonse i samarbeid med Junkyard.

Ingenting er som å ha god tid på morgenen, akkurat som det jeg har nå. Den siste uken, eller kanskje uken før der igjen også har jeg og to andre venninner avtalt en liten sleepover. Og det er så sprøtt hvor vanskelig det er noen ganger for å sørge for at alle kan samtidig, så her var det snakk om bytting av vakter for at vi skulle få det til. Emilia og jeg skal inn til Nora i Oslo for å tilbringe hele dagen der med mye moro og vin, før jeg må rett fra Oslo til Ski i morgen for å jobbe. Så det er grunnen til at jeg stod opp litt ekstra tidlig slik at jeg får tid til å blogge før jeg drar inn om få timer. Jeg vet ikke med dere, men hvis jeg starter dagen med dårlig tid og unødvendig stress så klarer jeg ikke å legge vekk det stresset når jeg egentlig kan slappe av. Derfor; Denne dagen blir så fin, atte.

Jeg hentet en pakke på posten i går fra Junkyard, og jeg fikk nylig med meg at de hadde kommet med en skulderveske fra deres eget merke, XX-XY. Den var svart (win) men den ble bare enda fetere med skulderbåndet. Den gikk fra å være en enkel veske, til å bli den perfekte party-vesken. Den har god plass til alt det unødvendige jeg alltid tar med meg på fester, så denne var som skapt for meg.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vesken er sponset & den finner du her.

7 kommentarer

Siste innlegg