STROLLING AROUND

Da jeg sa at oktober kom til å bli en stressende måned så tullet jeg virkelig ikke. Jeg kan takke meg selv for at jeg er overalt, men jeg ELSKER det. Jeg er så glad for at jeg sier ja til å være med på alt, selvom det så vidt går opp i opp. Jeg må lide av frykten av å gå glipp av noe, for jeg har aldri vært så aktiv som jeg er nå. Jeg vil heller sitte igjen med mange gode minner om hva jeg har opplevd, enn å bare fortsette å drømme meg bort i det jeg skulle ønske at jeg gjorde. Jeg er full av gode følelser nå, jeg er så glad og jeg er så spent på resten av oktober.

Jeg dro inn for å ha en sleepover hos Nora sammen med Emilia, og tenk at 3 jenter kan ha det så koselig sammen. Blir ikke mer moro enn man gjør det til selv! Vi gikk veldig mye rundt bare for å titte, og jeg fant blant annet et skjørt til Stockholm (finally). Så nå kan jeg endelig si at jeg begynner å bli klar for å reise. Da vi dro hjem til Nora så var vi klare for snacks og vin, men det ble et rent helvete da vi ikke klarte å åpne rødvinen. Det hele var bare ekstremt morsomt, og det ble vin på oss til slutt♥ Sånne kvelder som det der er gullverdt. Det kommer et innlegg til fra denne dagen her i morgen, så stay tuned.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

6 kommentarer
    1. Fine, innspirerende deg!
      Jeg er i en situasjon nå der jeg har begynt 2 året på studiet og jobber i butikk ved siden av, men merker at motivasjonen for å studere er veldig liten.. Jeg har alltid likt skolen, men merker at det eneste jeg egentlig vil nå er å jobbe og på sikt er drømmen å kunne åpne/drive noe selv. Likevel føler jeg at det ikke er greit å droppe ut/utsette utdanning i dagens samfunn. Men jeg er bare 21 og sliter med søvn etc. Fordi jeg ikke føler jeg strekker til siden motivasjonen for skolen ikke er der og jeg hater å levere noe halvveis. Hva er dine tanker rundt dette og hva hadde du gjort? Trenger litt råd hehe 🙂
      Stor klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg