WINE O’CLOCK

Jeg vet ikke hva det er, men hver eneste gang det blir snakk om hvor man skal spise i Oslo så vil jeg alltid på Albert Bistro. Eller… Jeg forslår det i hvertfall, og av alle gode grunner. Det er bare så sykt god mat der, og jeg vil seriøst smake meg igjennom hele menyen deres før jeg slutter å mase om å dra hit. Jeg prøvde enda en ny rett da jeg var her nå sist med jentene. Jeg kjente at jeg nesten siklet etter å få prøvd lammecarrè med rosmarinsaus og fløtegratinerte poteter – altså er det rart jeg var på nippet til å sikle? Måltidet var kjempegodt, og enda bedre med 4 makroner til dessert i smaken jordbær og sitron. Du vet middagen er god, når du skulle ønske det var rester til kvelds.

Det er endelig helg, og jeg er så klar for å ta frem rockefoten min. Jeg venter på å bli plukket opp av Celine nå, for å gjøre oss klare for release festen til Chris Abolade i Oslo som slapp sin første singel i natt “mandag”. Jeg gleder meg skikkelig, og jeg kan vel allerede informere dere om at det blir en mystory – så følg med!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

5 kommentarer
    1. Liker stilen din veldig godt og henter mye inspirasjon fra deg 🙂 Der jeg lurte på er hvordan du kler deg på dager med dårlig vær, feks regnvær? Hadde vært fint å se noen outfits av det! Er jo mye regn nå, og hvordan se stillig ut i det 🙂

    2. Malin: Hei!! Faktisk mange av disse antrekkene bruker jeg selv på dager når det regner. Jeg bare får ikke til å knipse bilder ute da, med tanke på regnet og kameraet haha 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg