REISEFEBER

Jeg begynner endelig å få reisefeber, og jeg begynte å lure på om den i det hele tatt ville komme denne gangen. Men den kom, og jeg er så glad for det. Jeg elsker følelsen av å ha reisefeber, det lille stresset som bare er teit å få. Jeg skulle gjerne hatt en stor koffert med meg på tur, for jeg kjenner at 1 uke i en håndbagasje er greit umulig å få pakket ned. Jeg er den personen som da vil prøve å overbevise folk om at det likevel går, så jeg gir ikke helt opp enda. Jeg har med meg noen høye støvletter som jeg har fyllt opp med både undertøy og sokker, inkludert litt diverse. Jeg må le av måten jeg pakker på, for jeg finner alltid små overraskelser jeg hadde glemt jeg hadde pakket på lure steder. Neste gang dere hører fra meg så er jeg i Stockholm, så følg med på bloggen – er mye morsomt som skjer denne uken.

Selv om pakkingen har vært prioriteringen i dag, så har jeg likevel vært ute og feiret min kjære mamma som fyller år i dag. Før vi gikk inn på Ro, måtte jeg bare få knipset noen raske bilder av en jakke jeg vant på ELLE-festen. Eller vant og vant…. Det var et lykkehjul, og det var spesielle tall du måtte lande på for å vinne, jeg tapte egentlig – men han som stod der ville gi meg en jakke uansett, så THANK YOU! Jeg elsker jakken. Jeg har en lignende, men denne er hakket finere må jeg si.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg