BEFORE THE BIG NIGHT

// Oppholdet er sponset.

Den store kvelden lå bare timer unna oss, og på kort tid skulle vi på en liten sightseeing med Daniel Wellington teamet. Dette var obligatorisk siden vi var rundt 250 influencers, så det var valgfritt hva vi ønsket å gjøre før alle skulle være klare til klokken 18. Ida og jeg tenkte bare at siden vi var en liten gruppe som ikke hadde vært i Stockholm før, var det greit å bli med teamet enn å gå oss vill alene. Det skal nok mye til for å rote seg bort, men jeg vil være skikkelig turist når jeg først har muligheten til det. Så der gikk vi som en gjeng turister og så slottet, populære steder man drar til og vi shoppet litt også. Eller kan man kalle det shopping hvis jeg fant meg 2 par med øredobber? Mini-shopping da! Kan love dere at jeg kommer til å vise dem til dere ganske snart. Vi gikk innom deres nye Visit Store som hadde åpningsfest samme kvelden vi skulle ut, så vi fikk sett hvordan det så ut der før veldig mange andre. Jeg ble veldig inspirert av hvordan butikken så ut, for det er en mingle-butikk. Alle bildene som er i den butikken er tatt av deres kunder som har knipset fantastiske bilder med klokkene. Så man føler man er en del av teamet, og for meg er det utrolig viktig. Man blir faktisk satt pris på, og det er derfor jeg liker DW så godt. Det handler ikke kun om klokker, men menneskene i teamet.

Da klokken nærmet seg 14 så dro vi til Mister French der vi skulle spise lunsj før vi måtte begynne å forberede oss til den store kvelden. Det er helt sprøtt, for den dagen der gikk virkelig i et kjør – vi gjorde s så mye, likevel var det aldri noen tegn til trøtthet og det er fordi det har vært så gøy. Bilder fra festen kommer i morgen, soo stay tuned!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

4 kommentarer
    1. Såå gøy å lese omstockholm-oppholdet ditt og bare drømme seg bort, hihi! Du er VIRKELIG heldig som får oppleve dette, tenk alle de mindre influencerne som drøøømmer om dette! Gleder meg til neste innlegg <3

    2. Anonym: Åh, så koselig å høre!!! Setter veldig pris på det. Og tro meg, jeg er så takknemlig for denne muligheten her. Det var helt utrolig å være en del av den store feiringen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg