DET SOM FASCINERER MEG MEST

Flyet vårt på torsdagen gikk i 13 tiden, og det betydde at vi måtte tidlig opp dagen derpå selvom det bare var få timer med søvn. Da vi stod opp var ingen av oss edrue, kanskje ikke så rart da vi ikke var i seng før alt for sent. Men èn ting må jeg få sagt og det er at jeg aldri har vært så fyllesyk i mitt liv før. Så fort vi kom på flyplassen var jeg desperat etter vann, jeg gikk med gårsdagens sminke og gud vet hvor fæl jeg egentlig så ut. Jeg nektet å se meg i noen speil, bare for å ikke føle meg mer shitty enn jeg allerede gjorde. Det var en lang dag foran meg, og jeg måtte faktisk bare ta meg sammen. For samme dagen jeg dro hjem fra Stockholm, skulle jeg til Stavanger med min kjære for å være der med familien hans hele helgen. Jeg hadde aldri vært der før, og det var derfor noe jeg gledet meg ekstra mye til! Nå som jeg har vært der, vil jeg bare tilbake igjen for den byen der er virkelig fin. Jeg føler det bare er en rolig by, et sted du kan slappe av og det var godt.

Vi var der kun en helg, men vi fikk likevel tid til utrolig mye på kort tid. Samme søndagen som vi skulle dra hjem, hadde vi hele formiddagen på oss og vi kjørte derfor til forskjellige strender med en drone for å leke litt. Jeg ble veldig sjokkert over hvor pene strendene er der, og generelt havet. Havet var så blått og det var så behagelig å bare stirre utover og drømme seg bort. Havet har alltid vært det som fascinerer meg mest, og det er på grunn av hva som befinner seg der. Tenk på hvor lite vi egentlig vet, i forhold til hvor mye som faktisk eksisterer ute på dypet. Det er både skummelt og vakkert – og en av grunnene til at jeg bare elsker det. Jeg kan finne på å se på dokumentarer om havet, fordi jeg er så nysgjerrig på alt der ute – selv med så mange svar, sitter jeg alltid igjen med så mange spørsmål.

DCIM100MEDIADJI_0015.JPG

DCIM100MEDIADJI_0018.JPG

DCIM100MEDIADJI_0031.JPG

DCIM100MEDIADJI_0034.JPG

DCIM100MEDIADJI_0041.JPG

Tenk at disse bildene er knipset med en drone – sykt.

8 kommentarer

Siste innlegg