Å GJØRE TING HALVVEIS

Denne dagen har vært en fin dag. Jeg vil ikke si at jeg har gjort så veldig mye, kanskje litt mindre enn forventet også. Men alt i alt, så har jeg fått til mye bra. Blant annet så har jeg fått ordnet 3 esker til Tise, som sendes i morgen eller på onsdag og jeg gleder meg så mye til å komme i gang med dette. By the way: Jeg hadde aldri trodd det skulle være vanskelig å få tak i en stor pappeske her, men det var lettere sagt enn gjort og måtte derfor ta 3 mindre. Ved siden av dette så har jeg feiret bursdagen til søsteren min i dag med resten av familien, så det har vært en god start på uken, det må jeg si.

Men når det er sagt så har jeg lagt merke til en ting ved meg selv, og det er at jeg noen ganger gjør ting halvveis. Planen min i dag var å dusje, sminke meg og ordne meg skikkelig for å ta bilder til bloggen. Dessverre kom jeg meg aldri til det stadiet at jeg orket å “kaste” bort sminken på bare noen bilder, og jeg nektet å ta av meg joggebuksen for denne lille shooten. Jeg hater å kaste bort sminke, for sminke er så dyrt at det er irriterende… Så jeg gjorde det heller halvveis i dag, som alle de andre dager den siste tiden. For hva er det jeg egentlig prøver å skjule med mange lag med sminke? Ingenting. Jeg har ingenting å skjule og det må jeg bli flinkere til å forstå. Fregner er èn ting, men de forsvinner mer på vinteren uansett. Jeg både hater og elsker at jeg har begynt å gi mer blaffen i å sminke meg så mye. Det har sine gode dager, men også kjipe. Alt i alt; I dag var det en god dag.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kan ikke få sagt hvor mye jeg elsker den skjorten her fra Zara, selv med en så dyp utringning som jeg ellers ikke liker.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg