23

Dette innlegget er forhåndsskrevet.

Jeg befinner jeg nå på Kickoff med Urban som skal vare til 15:00 i morgen, og jeg skal være i Oslo helt frem til mandag for å bare ha det veldig gøy. Dagen startet allerede 07:00, og tidskjemaet i dag er ganske tight, så jeg har ingen tid til å blogge. Derfor måtte jeg forhåndsskrive dette innlegget, slik at dere hører fra meg denne lørdagen. Vi skal høre på de forskjellige leverandørene i Urban holde foredrag om brands, og da kvelden nærmer seg er det duket for prisutdeling og fest. Jeg skal ikke feire bursdagen min, så at kickoffet er på samme dag som da jeg fyller år er egentlig bare helt perfekt. Jeg skal i hvert fall late som om alle er her for å feire meg i kveld, it’s gonna be lit.

Jeg vet ikke helt hvordan det føles å fylle år denne gangen, det betyr på en måte bare mindre og mindre for meg. Men jeg skal ikke tenke for dypt på det siden jeg rett og slett bare vil ha det gøy denne helgen. Det er bursdagen min ja, men det er faktisk litt deilig å ha andre ting å fokusere på enn akkurat det. Det å bare kunne tilbringe dagen min blant flotte kollegaer og venner, det skal bli så bra. Det er en så fin gjeng, og jeg er veldig glad for å kunne være her på bursdagen min da jeg ellers ikke gjør stort på bursdagen min. Det er alltid feiring med familien, men jeg har egentlig bare begynt å droppe alt det andre selv om jeg elsker når venner feirer bursdagen sin. Jeg er bare ikke heeelt lik der. Føler bare et sinnsykt press og stress som jeg helst vil slippe å føle på, noen andre som kjenner seg igjen her? Jeg har med meg kamera, så jeg skal prøve å få knipset like mange bilder på kick-offet i år som det jeg gjorde i fjor. Kanskje også satse på å bli like dritings. Haha neida, joda, kanskje.

HA EN RIKTIG GOD HELG♥

Bildene er tatt av flinke @ganeshfoto på Instagram.

14 kommentarer
    1. Hei, Madeleine! Jeg har klart å mistet favorittgenseren min fra urban, Flat top – Vista. Vet du om dere vil få denne inn igjen? Nå er den jo noen år gammel, men jeg håper så inderlig!
      Vanvittig gøy å se hvordan du har utviklet deg i stilmessig forresten!

    2. Gratulerer med overstått Madeleine <3 Jeg synes bursdagen min er en helt lik dag som alle andre dager. Skjønner ikke hvorfor man må feire det. Jeg er enig med deg. Feiring er stress og jeg føler at jeg hele tiden må passe på at alle andre har det bra. Feiret bursdagen min for første gang på 8 år i år og jeg innså at jeg hater det like mye som jeg trodde. Andres bursdager er kjekt, men det er virkelig ikke noe for meg. Jeg får ikke hatt det kjekt og da er det liksom ikke noe poeng. Jeg nekter å feire min bursdag for at andre skal kose seg. Det er min dag og da kan jeg velge å ikke gjøre noen ting hvis jeg vil det. Håper du får en super helg med kollegaene dine <3 🙂

    3. Marie: Ahhh føler deg så sinnsykt i det du skriver!!! Velger å heller bare tilbringe dagen med de jeg er spesielt glad i uten at det skal stå “ho har bursdag” i pannen på meg og i rommet jeg er i.

      Tusen tusen takk forresten <3 Og gratulerer med dagen som var!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg