HELGEN SOM HAR VÆRT

Jeg er så glad, takknemlig og fullstendig sjokkert over hvor bra denne helgen har vært. Jeg fylte år på lørdag, og det var en kjip følelse å våkne opp og bare føle man stod opp på feil side av sengen. Ingenting gikk som det skulle 07:45 på morgenen, men kanskje fordi det var så tidlig og jeg hadde fått i meg alt for lite søvn fordi jeg var så gira. Så fort jeg ble hentet av en kollega og vi skulle kjøre innover til Oslo til Varner, da forandret alt seg. Kanskje det var sangene, eller kanskje det bare var solen som fikk meg på riktig side av sengen likevel. Hele dagen var timet og ganske tight med tanke på hvor mange leverandører vi skulle igjennom denne lørdagen. Det startet allerede 10:15 og varte helt frem til klokken 21:00. Det er en lang dag, men det fine er at det hele avsluttes med festligheter på kvelden, noe som motiverer veldig. I tillegg er det leverandører som vet hvordan man skal holde stemningen på topp, så det var både lærerikt og gøy. Etter prisutdelingen som var siste tingen på skjemaet, var det på tide å gå opp i toppetasjen for å feste til vi ikke orket mer. Det å bare være i et rom fylt med kollegaer, venner, nye ansikter og at alle har det så forbanna bra er vanskelig å sette ord på. Men vibbene som var i det rommet var bare så utrolig, og det varte helt frem til alle måtte si natta for å holde ut på søndagen da foredragene skulle fortsette til 15:00.

Dagen derpå merker man at stemningen er dempet, fordi alle er slitne men det gjør det hele litt morsomt da man er så mange som har det like dritt. Uansett så kom vi oss igjennom dagen, og det var ikke lenge etter jeg la meg på sofaen hos min kjære at jeg sovnet. Jeg har hatt en så fin helg, men dessverre tatt lite bilder fordi vi ikke har hatt lange pauser – så jeg skal steppe up gamet denne uken♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kan vel si at en av grunnene til at dette er alle bildene jeg deler er fordi det ble en god del alkohol :)))

8 kommentarer

Siste innlegg