ØRERINGER PÅ BUDSJETT

Vinneren av Junkyardkonkurransen er Madelen. Gratulerer så mye! Du vil bli kontaktet på mailen din veldig snart.


Jeg vet ikke med dere, men jeg er veldig glad i å bruke øreringer for å bare føle meg litt ekstra stelt. Hvis jeg ikke engang orker å fikse meg med sminke, så føler jeg den lille detaljen i ørene kan ha mye å si. Men det er ikke det eneste, prisen har for min del veldig mye å si – for jeg er ikke interessert eller villig til å bruke mange hundrelapper på noe som bare skal henge i ørene mine. Så klart kan jeg falle for mange i en drøy prisklasse, men det hadde aldri falt meg inn å i det hele tatt vurdere dem. Jeg har funnet så mange fine til en billig penge, og jeg får seriøst en indre ro av å tenke på at jeg så vidt har brukt noe penger på dem men likevel elsker dem. Å bestille dette over nett har jeg bommet på flere ganger fordi de enten er større eller mindre i virkeligheten, og derfor ikke hva jeg så for meg. Så de øreringene jeg bruker i hverdagen nå, alle disse har jeg funnet i butikker og jeg har en liten boks med alle favorittene mine som jeg tenker å vise dere. Jeg er veldig glad i å variere med både sølv og gull, men har nylig funnet noen i stål – og dette er desidert favorittene på grunn av størrelsen og hvordan de ser ut.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

WHERE DID I BUY THESE

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg kjøpte disse for 198 kroner på Bjørklund. Dette er øreringer i stål, og de nyeste i den lille samlingen min. Det her vil jeg si er en størrelse som passer dem som ønsker litt mer synlige øreringer, enn bittesmå som resten over her.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Alle disse er kjøpt på H&M, til en veldig billig penge. De tynneste i gull, som også er de største OG minste kommer i en pakke med mange flere som er mye større. Men størrelsen på disse er akkurat perfekt for å unngå en Khloe Kardashian look he-he.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Disse er kjøpt på Glitter for mange, mange år siden. Men jeg har nylig vært innom, og de har veldig fine øreringer til en billig pris – så sjekk gjerne ut den butikken for fine og små øreringer. Alt trenger jo ikke å koste for å se bra ut?

2 kommentarer
    1. Jeg har ikke hatt noe i ørene mine på mange år, pga jobb, men dette ga meg sykt lyst til å kjøpe og sette de rett på! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg