SLIKE BOOTS BØR ALLE HA ET PAR AV

Jeg våknet opp til mye snø, og til å være en jente som ellers ikke liker vinteren så var det koselig å se all snøen. Selv på de mørkeste dagene gjør snøen dagen lysere, og akkurat det liker jeg godt. For en blogger så er dette en litt vinn-situasjon, når det ellers er skikkelig mørkt ute. Snøen blir en så fin kontrast på bilder, så jeg håper på å få knipset noen fine bilder ute snart. Jeg håper også på å få litt mer julestemning i år, så forhåpentligvis kan snøen ligge frem til nyåret. Det hadde ikke gjort meg noen ting.

Nå som det bare snør og snør, og ikke slutter så må jeg begynne å tenke over hvilke sko jeg kan bruke. Jeg er en sneaker jente, som egentlig vil bruke sneakers året rundt. Men den perioden der det er mye snø, så må jeg dessverre la dem bli igjen på hyllen og heller ta frem noen som er mer aktuelle for været. Det er spesielt et par boots jeg synes alle burde ha, og det er fordi de THE BOMB! Slike sko gir meg selvtillit, det krydrer opp et ellers så enkelt antrekk og man blir litt høyere. For meg er det noe av det beste jeg vet om, når jeg føler meg litt høyere. Boots som dette som nesten er like høye bak som foran, er for meg mye lettere å gå i – enn sko som kun er høye bak. Der mister jeg litt av det komfortable jeg ser etter i sko. Derimot er disse alt jeg ser etter når jeg vil handle nye boots, og til tross for at disse er fra den utenlandske nettbutikken Asos, så er ikke tollen så dyr i og med at skoene i seg selv ikke koster så mye.

De har utrolig mange fine boots til en god pris på denne nettbutikken, so go for it!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

15 kommentarer

Siste innlegg