SLIM SHADY

Jeg kan virkelig ikke beskrive hvor deilig det er å ha fått av seg jobbskoene etter en vill arbeidsdag på Urban. Det er på slike dager som dette, du skjønner at du burde klippet tåneglene… Beklager for denne informasjonen, men nå er det no shame. Selvom jeg startet 13, så ordnet jeg i stand til en post på Instagram for en samarbeidspartner – Makeup Mekka. Og det var så utrolig morsomt den ene delen der jeg fikk leke med ballonger og konfetti, ikke fullt så gøy å måtte rydde opp dette. Men heldige meg kom på riktig dag til Martina, da hun uansett skulle støvsuge.

Etter jeg la ut noen snaps på formiddagen i dag med looken, så var det sjokkerende mange som spurte hvordan jeg hadde fått til sveisen slik. Det gir meg så selvtillit at det er farlig. Det er vel fordi jeg føler meg skikkelig kul når jeg lowkey bare kan fortelle dere hvordan jeg gjorde det, som om det skulle vært vanskelig. Det var stikk motsatt, så derfor følte jeg meg ekstra kul og som en liten luring. Det eneste jeg behøvde var en hårbørste og myyyye hårspray for å få til denne frisyren. Det holder seg ikke i en evighet, så skal du se fab ut på bilder – knips bildene fort.

Jeg vet ikke om hårsprayen har noe å si, men jeg har alltid brukt en hårspray fra Got2Be som heter 2 Sexy Big Volume Push Up. Ganske spenstig navn med andre ord, men den funker som bare pokker so thank me later.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

19 kommentarer

Siste innlegg