METAL BOX

Jeg har gledet meg så mye til denne lørdagen i flere måneder. Min kjære Martina fyller 25 år i dag, og i den anledning skal vi feire henne bigtime i kveld med 50 andre mennesker. Ho vil så klart ikke ha en helt normal fest, så det har blitt en temafest og temaet er 90-tallet. Så jeg er i en liten krise der, siden jeg enda ikke har funnet ut hva jeg skal ha på. Nødhjelpen er min mor og far, så forhåpentligvis får de ut fingeren og finner frem noe vintage jeg kan bruke på bursdagsfesten. Jeg har funnet buksen og skoene jeg skal bruke, men kommer ikke så langt med det hvis jeg ikke har en overdel haha… Jeg skal kreppe håret mitt og gjøre det ganske stort for så å bare sette en tilfeldig dott på hodet ett eller annet sted. Jeg husker et gammelt bildet av moren min der hun hadde stort hår og dott på hodet, så det er inspirasjonen min i dag.

Noe jeg skrev om ofte på bloggen før var hvor glad jeg var i duftlys – noe jeg fremdeles er. Jeg har en hel skuff som er full av duftlys som lukter helt himmelsk. Men jeg har nylig fått et nytt duftlys som jeg bare elsker, ikke kun for hvor godt det lukter. Jeg digger designet, fordi duftlyset er i en metallboks som er dritrå. Etter å ha fått dette i gave, så ser jeg hvor mye en liten detalj kan forandre en ellers så kjedelig hylle på veggen min. Den boksen er alt for meg nå, og det er sprøtt å si. Den gir meg bare så mye, og det enkle men stilige designet gjør at den glir rett inn i hvilket som helst interiør. Når jeg skal flytte ut skal jeg absolutt hamstre med meg mange metallbokser som ligner på denne, det skal bli min greie.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Duftlyset er fra Kid hvis noen skulle lure.

4 kommentarer
    1. Skikkelig kult lys! Det er kanskje litt rart å si, men jeg gleder meg veldig til du skal flytte ut og vise oss hvordan du innreder leiligheten/huset ditt!! Romme ditt når for eksempel er så fint! Men gleder meg til andre rom, som bad, ståve og kjøkken! 😀 kanskje du kunne laget et innlegg eller to med interriør og stiler du ønsker til din fremtidige plass? 😀 elsker bloggen din <3

    2. Stine: Wæ herregud! Aldri fått en slik kommentar sånn EVER og dette gjorde meg ekstra gira på å faktisk vise litt inspirasjon til hvordan jeg ønsker at hjemmet mitt skal se ut når jeg flytter ut. Så dette tipset skal jeg absolutt huske på <3 Tusen takk forresten!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg