ANTREKK: THE PERFECT BALANCE

Hvis jeg skal oppsummere helgen min kort, så har det vært enda en helg med bare festligheter og god stemning. Men jeg kjenner at jeg vil ha en helg uten alkohol nå, for noen ganger bare kjenner du når det har vært for mye alkohol og du faktisk må ta en pause fra det. Jeg er der nå, og jeg ser frem til en rolig helg siden denne uken her kommer det til å være mye som skjer. Jeg velger å ikke fortelle noe denne gangen, for sist jeg gjorde det så snudde flaksen seg veldig fort og jeg mistet en avtale jeg håpet på å få. Noen ganger må man bare bite i det sure eplet og faktisk ta seg sammen. For det er slik denne bransjen fungerer, og man må faktisk være forberedt på alt som kan skje. Det er en av grunnene til at jeg har hatt det litt kjipt i det siste, for mange drømmer forsvant. Jeg er den personen som tenker at all nedgang skjer for en grunn, og derfor prøver jeg å ikke la det påvirke meg for mye men heller jobbe meg oppover til noe annet bra igjen.

Den perfekte balansen mellom feminint og maskulint er stilen jeg valgte å gå for denne gangen. Å blande en klassisk look med en av de mest trendy jakkene om dagen ble en perfect match. Det er helt sykehus at jeg følte meg fresh nok til å ta på meg all white, og dra innover til Oslo på en søndag for å knipse litt bilder der på formiddagen til tross for at jeg drakk kvelden før. Men det handler om balanse her, som jeg nevnte. Jeg har gått litt bort fra trange jeans, og heller fokusert mer på bukser som både ser fine ut og er behagelige på – og da mener jeg behagelige selv etter et stort måltid hvor magen er ti ganger så stor men forstatt får plass i buksa. Noen som føler’n?

Jakke HER (sponset) // T-skjorte fra XX-XY // Bukse fra Nelly // Sko fra Vans

7 kommentarer
    1. Vil bare si at du har helt fantastisk kul stil og er virkelig eit forbilde når det kommer til klesstil.
      Lurer bare på om disse buksene er noe du sliter med at er litt gjennomsiktige? Fortsett med den gode jobben du gjør!

    2. Tiril Irene: Ååh, herlighet så glad jeg blir av å få slike tilbakemeldinger! Tusen takk <3 Disse buksene er ikke gjennomsiktige og det er nettopp derfor jeg forguder dem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg