GLITTERY XMAS DINNER

// Sponset event.

For en uke siden ble jeg invitert til et event i samarbeid med Urban Decay på Våghals i Oslo, der det skulle være en glitrende julemiddag med influencers. Jeg har fått en ny respekt for slike event, for jeg har vært på mange dårlige og overfladiske events men alle de siste jeg har vært på har vært så utrolig koselige. Jeg dro dit sammen med Anja og først fikset vi oss hos hun mens vi koste oss litt med musserende vin. Det villeste var hvor like Anja og jeg var denne kvelden, vi hadde ikke avtalt noe av dette, men begge møtte opp i svart jumpsuit og sleik. Så det var gøy!

Da vi kommer oss inn på resturanten så blir vi møtt på med lilla ballonger, rosa drinker og glitter overalt. Dekorasjonen var helt fantastisk, og man tenkte at her vil jeg være i kveld og ingen andre steder. Det var en god følelse å sitte med hele den kvelden. For stemningen rundt bordet var kjempebra, det var ikke ett sekund man ikke hadde drikke i glassene, og man ble rett og slett skikkelig skjemt bort. Det synes jeg vi fortjener en gang i blant. Som dere sikkert vet, så er ikke jeg så ofte på events, så jeg blir like overrasket hver eneste gang man får en fin goodiebag. Denne bestod av øyenskygge pallette, mange leppestifter, lipglosser og you name it. Hvis det er èn måned jeg skal rocke i år, så er det desember med tanke på all den flotte sminken jeg har fått.

Jeg har forresten en ny challenge til meg selv fremover, og det er å smile mer på bilder. Med det blir det også mer variasjon i bildene, så det er vel en god ting – er det ikke?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

8 kommentarer

Siste innlegg