ANTREKK: T-SHIRT WITH A TURTLENECK

Dagen det var 1.desember satt jeg og bare tenkte over at jeg hadde ingen planer denne måneden bortsett fra de tradisjonelle feiringene. Dette ble fort vendt om på, og kalenderen min i desember er seriøst fullbooket bortsett fra et par dager jeg har skrevet hvile med store bokstaver. Det er julerush straks, og jeg jobber derfor mye på Urban fremover, dette er egentlig bare deilig da jeg allerede har brukt mye penger på gaver. Så det blir en grei lønn i januar, og det er litt av motivasjonen, og også en grunn til at jeg sprenger budsjettet på julegaver. Jeg er så ræva på å holde meg innenfor budsjettet i juletidene, fordi jeg bare elsker å gi folk gaver og glemmer litt at vi har blitt enige om en pris. Men for meg handler det ikke om verdien av gavene, men faktisk bare det å vite at jeg gleder en annen person som setter pris på det. I år har jeg prioritert flere små gaver, så det blir flere presanger enn kun èn stor. Jeg er endelig godt i gang med presanger, og kjenner jeg stresser mindre av det.

Jeg har noe morsomt å fortelle dere, eller en nyhet for min egen del. Det er at jeg har kjøpt meg et nytt kamera, Sony A6000. Jeg har seriøst brukt mange måneder på å bestemme meg for om jeg skal kjøpe det eller ikke, men på black friday slo jeg til. Å få 1500 kroner i rabatt, det skjer ikke ofte! Jeg har sett youtubevideoer for å lære meg mer om kameraet, og jeg er fremdeles amatør men jeg ser allerede flere innstillinger med kameraet som jeg er veldig fornøyd med. På bildene under var klokken 15:00, altså det begynte å bli mørkt ute, likevel med bare kit-linsen så ble det helt greie bilder. Jeg skal kjøpe en ekstra  linse, så det kommer til å ha myyye å si. Dette er jobben min, så å ha et ekstra kamera hjelper meg veldig her. Gleder meg til å teste det ut enda mer!

Hvis noen er kjent med dette kameraet, hit me up with some good tips!

Jakke fra Acne // Turtleneck fra Flat Top // T-skjorte fra XX-XY // Bukse fra Nelly // Sko fra Nike // Sekk fra Forever 21

9 kommentarer
    1. Så fin jakke!! Jeg kjøpte meg det kameraet i sommer og er stor fornøyd! Driver fortsatt å sette meg skikkelig inn i det. Youtube har vært til god hjelp for meg 🙂

    2. Hei, jeg har vurdert å kjøpe det olympus kamerat du hadde før, hvorfor var du ikke fornøyd med det? Eller hva merker du forskjellen på?

    3. Malin: Hei! Jeg skal fremdeles beholde Olympus, men jeg bruker det til andre ting enn mer profesjonelt da. Skarpheten på Sony er bedre enn hva den er med Olympus, og for meg er kvaliteten på bildene mine veldig viktig siden dette er jobben min 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg