18 KJOLER TIL JULEBORD

// Innlegget inneholder adlinks.

I fjor var jeg veldig sent ute med å bestille meg kjoler til julebord og alle de andre fine anledningene man får i desember. Jeg var i sånn last-minute-shopping-mood da jeg fant kjoler sist, og det var faktisk veldig kjipt. Det var kun rester igjen, så og si alle størrelser var utsolgt. Og jeg satt med få valgmuligheter, så DET skal ikke skje i år. Jeg har allerede bestilt meg noen kjoler fra Nelly, men jeg klarer virkelig ikke å bestemme meg. Så jeg skal bestille noen av de kjolene som er i dette innlegget, for jeg vet ikke hvordan de sitter på kroppen min i forhold til på de smashing modellene. Jeg vil heller bestille for mange kjoler, og finne noen jeg er fornøyd med, enn å sitte med kjoler jeg bare er nødt til å bruke fordi jeg ikke bestilte annet.

Jeg har funnet frem mange flotte kjoler som passer til julebord, julaften, nyttårsaften and you name it. Glitter og basic looks, kombinert med accessories kan bli så sykt pent med disse kjolene.

Skulle dere ikke finne dere noen kjoler på Nelly anbefaler jeg på det sterkeste å sjekke ut Asos. Der er det mange billige kjoler (også mange sjukt dyre). Men her kan dere få det levert på døren med express levering mot ekstra kostnader selvfølgelig, det er snakk om toppen 3 dager. Jeg bruker denne veldig ofte, spesielt nå. Så er du i siste liten, det er krise og du ikke har en kjole – tenk på dette♥

HER // HER // HER

HER // HER // HER

HER // HER // HER

HER // HER // HER

HER // HER // HER

HER // HER // HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg