BEIGE SNEAKERS

// Sponset produkt.

Det er veldig uvanlig for meg å jobbe på en søndag, og tror ikke jeg har gjort det før på Urban. Jeg gikk inn på senteret, forventet så vidt en levende sjel der og det jeg møtte på var apekatter overalt. Jeg har aldri vært så sikker på at det skulle være lite folk, som det jeg var i dag og jeg fikk meg et megasjokk. Det var gøy, for jeg våknet sånn brått og skjønte at nå får jeg brette opp ermene og skru på turboknappen. Det vil bli veldig mye jobb denne uken, men jeg skal prøve så godt jeg kan for å få knipset noe fra dagene mine likevel.

Hver måned er jeg så heldig (og veldig takknemlig) som får plukke ut noen produkter fra en av nettbutikkene jeg er innom mest. Det er fremdeles sprøtt å tenke på at jeg alltid har vært en kunde hos Junkyard, men det plutselig ble til at jeg ble en samarbeidspartner. Jeg kan vel takke dem for at jeg har den stilen jeg har til en stor grad, da det er produkter derfra som fyller opp klesskapet mitt. Denne måneden ville jeg ha meg noen nye sko, og som dere vet bruker jeg Air Force hver vinter – også noen ganger på sommeren, meeen det kan bli litt for varmt til tider. Jeg har denne modellen i helt svart og helt hvit, men ville kjøre på med en liten forandring her og kjørte på med beige sneakers med gummisåle. Jeg har sett dem på andre jenter, og trodde ikke de skulle se så bra ut på – but damn, de er godteri for øynene mine og jeg måtte bare ha dem. Jeg har kjøpt meg høye sokker fra Stance, så disse kommer jeg til å rocke sammen med mine nye sko.

Bruk rabattkoden “MADELEINEP15” og få 15% rabatt på Junkyard ved kjøp over 500 kroner. Det gjelder ikke salg, deal eller kampanjer! Den er gyldig ut 31.desember.

Skoene finner du her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg